فیلم تست و بررسی تیگو 7 پرو


تیگو 7 پرو که به تازگی توسط مدیران خودرو معرفی شده، در حقیقت نسل جدیدی از چری تیگو 7 است که سال های متوالی در بازار ایران جزو لوکس ترین کراس اوورهای چینی بوده و با شرایط فروش جذاب و همچنین امکانات متفاوت توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. اما...

فیلم تست و بررسی تیگو 7 پرو
فیلم های بررسی خودرو فیلم تست و بررسی تیگو 7 پرو
فیلم تست و بررسی تیگو 7 پرو
مشاهده فیلم در یوتیوب

تیگو 7 پرو که به تازگی توسط مدیران خودرو معرفی شده، در حقیقت نسل جدیدی از چری تیگو 7 است که سال های متوالی در بازار ایران جزو لوکس ترین کراس اوورهای چینی بوده و با شرایط فروش جذاب و همچنین امکانات متفاوت توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. اما مدیران خودرو همزمان با عرضه تیگو 7 پرو در بازارهای جهانی، این کراس اوور را نیز به سرعت به بازار ایران عرضه کرد تا در رقابت با رقبای سرسخت از خودروسازانی مثل بهمن موتور و یا آرین موتور بتواند سبد محصولات خود را بروز نگه دارد.

تیگو 7 پرو به همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 157 اسب بخاری مجهز است ولی گیربکس نصب شده روی آن نسل جدید CVT هایی است که چری به آن 9 سرعته می گوید. مدیران خودرو قصد دارد تیگو 7 پرو را با برند فونیکس عرضه کند و در کنار این خودرو، تیگو 8 پرو و همچنین آریزو 6 پرو نیز با برند فونیکس عرضه خواهند شد.

تیگو 7 پرو از نظر طراحی کاملاً متفاوت شده و باید آن را نسخه کوچک شده تیگو 8 پرو بدانیم. چهره جلوی آن به جلوپنجره بزرگی مجهز است که به آن کهکشانی می گویند. در نمای عقب نیز شاهد چراغ های به هم پیوسته ای هستیم که ترند روز طراحی های خودرو در دنیا است. در داخل خودرو نیز با کابین کاملاً متفاوتی سر و کار داریم که پشت آمپر و قسمت های مختلف آن دیجیتالی شده است. همچنین کنسول میانی نیز بسیار شبیه به تیگو 8 پرو شده است.

در فیلم بالا می توانید نقاط قوت و ضعف تیگو 7 پرو را مشاهده کنید.

عکس ها

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

برچسب ها:
نظرات
پاسخ به:
پاسخ به:
hello
نام
ایمیل
متن پیام
ارسال ایمیل وارد شده اشتباه است
فیلم تست و بررسی تیگو 7 پرو در حال ارسال ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج