برپایی محفل معنوی هیأت خدام الرضا(ع) در منطقه ١٤ تهران


 برپایی محفل معنوی هیأت خدام الرضا(ع) در منطقه ١٤ تهران

خادمیاران منطقه ١٤ تهران، طبق قرار هر ماهه و به نیت امام رضا(ع) در هشتمین روز از ماه جدید قمری در هیأت خدام الرضا(ع) دور هم جمع شدند.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،خادمیاران منطقه ١٤ تهران، طبق قرار هر ماهه و به نیت امام رضا(ع) در هشتمین روز از ماه جدید قمری در هیأت خدام الرضا(ع) دور هم جمع شدند.

خادمیاران رضوی و دلدادگان امام رئوف(ع) در منطقه ١٤ تهران در قراری دیگر، هشتم ماه مبارک رمضان، در قالب هیأتی تحت عنوان خدام الرضا(ع) دور هم جمع شدند و محفلی معنوی را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کردند.

در این مراسم که همزمان با ساعت ١٨ در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان لرستان شروع شد، در ابتدا جز هشتم قرآن کریم به صورت گروهی توسط خادمیاران و یاوران رضوی ختم گردید و در ادامه یکی از خادمیاران با قرائت حدیث کساء معنویت فضای جمع را دوچندان کرد.

پس از آن حاضرین از مداحی توسط مادحین کانون تبلیغ دینی منطقه بهره مند شدند و در پایان همگی افطار را مهمان سفره پر برکت امام رئوف(ع) بودند.

یادواره شهدای حمله موشکی به بیمارستان بهرامی تهران

یادواره شهدای حمله موشکی به بیمارستان بهرامی با حضور خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه 14 تهران در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی برگزار شد.

یادواره شهدای حمله موشکی به بیمارستان بهرامی تهران در جنگ ایران و عراق با حضور خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه 14 تهران در معیت پرچم های متبرک حرمین امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام رضا(ع) و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن آمفی تئاتر این مرکز درمانی برگزار شد.

اجرای سرود، مداحی اهل بیت(ع)، بیان خاطرات توسط کارکنان بازنشسته بیمارستان که در زمان حمله موشکی حضور داشتند از جمله برنامه های این مراسم بود.

خادمیاران در پایان مراسم تبرکات رضوی را در میان تمام حاضرین در مراسم توزیع کردند.

در 17 فروردین سال 1367 بیمارستان بهرامی مورد حمله موشکی رژیم بعث قرار گرفت و تعدادی از پرسنل به همراه دو کودک شهید شدند.

شهید علیرضا دهخوار قانی، شهید رمضان شمس الدینی، شهید منوچهر اکبری، شهید نقی گندمی، شهید صفرعلی شهرآبادی، شهید کودک ایمان ضیایی و شهید کودک علی نوری شهدای این حادثه هستند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا