در این تصویر اول چی دیدی؟


در این تصویر اول چی دیدی؟

این به شما بازتابی واقعی از وضعیت فعلی ذهن شما می دهد - وضعیت فعلی شما را آشکار می کند.

در نگاه اول کدام تصویر را میبینید؟

در این تصویر اول چی دیدی؟

یک ماشین: اگر ماشینی می بینید، به این معنی است که شما به آرمان های آزادی و داشتن چیزهایی که در مسیر خود هستند، دوخته اید. خودرو نیز بخش کوچکی از تصویر است، بنابراین توانایی شما را برای کاوش در جزئیات و پیدا کردن دقیق‌ترین چیزها در هر موقعیتی نشان می‌دهد. این نشان دهنده تمایل شما به تفکر در مورد جزئیات است، و ممکن است گاهی اوقات قضاوت کلی شما را مختل کند، به خصوص در شرایط نامطلوب. در حالی که جزئیات محور بودن می تواند چیز خوبی باشد، فراموش کردن تصویر بزرگتر اغلب می تواند شما را به سمت بدسازی سوق دهد.

مردی با دوربین دوچشمی: اگر برای اولین بار مردی را با دوربین دوچشمی دیدید، کاملاً نگران تصویر بزرگتر هستید و تمایل دارید جزئیات مهم را از دست بدهید. همچنین از آنجایی که مردی که دوربین دوچشمی دارد، کل تصویر است، ممکن است به جای اینکه به درستی به مسائل فکر کنید، مستعد جمع‌آوری داده‌ها در نگاه‌های سریع باشید. اگرچه تثبیت روی تصویر بزرگتر معمولاً چیز خوبی است، گاهی اوقات جزئیات نیز اهمیت دارند.

حرف A رنگ روشن تری دارد و بنابراین تشخیص آن در ابتدا تا حدودی دشوار است. شناسایی آن ابتدا نشان می‌دهد که شما توانایی نادری برای دیدن چیزهایی دارید که بیشتر مردم از دست می‌دهند. شما می‌توانید بهترین کارآگاهی را داشته باشید که در آن باید خارج از جعبه فکر کنید تا یک قتل را کشف کنید. کمترین تعداد افرادی که متوجه الفبای "a" در تصویر شده اند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام