1448 روستای اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند هستند


1448 روستای اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: هزار و 448 روستای استان اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

سردار اسماعیلی ۲۷ فروردین با اعلام این خبر افزود: از مجموع قریب به ۵۳۰ هزار مشترک گاز طبیعی بیش از ۱۴۳ هزار مشترک در بخش روستایی و بیش از ۳۸۶ هزار مشترک در بخش شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی از خدمت‌رسانی به ۵۲۹ هزار و ۷۳۹ مشترک گاز طبیعی در سطح استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: گازرسانی به اقصی‌نقاط استان یکی از برکات نظام و دولت است که با شتاب بسیار مطلوبی تداوم دارد، طوری که حداقل طی سال‌های گذشته هرسال قریب به ۱۰۰ روستای جدید به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند و اکنون نیز شبکه گازرسانی به ۵۹ روستای جدید در حال اجراست که به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیلی به عملکرد شرکت گاز استان اردبیل طی سال گذشته در حوزه جذب مشترک اشاره کرد و ادامه داد: طی سال گذشته ۱۸ هزار و ۸۹۲ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۲۹ هزار ۷۳۹ مشترک رسیده است.

وی ارتقای روش‌های خدمت‌رسانی به مشترکین در کنار جذب مشترکین جدید را یکی از اقدامات ارزنده شرکت گاز استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع برشمرد و ادامه داد: تمامی خدمات این شرکت به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و کلیه شهروندان می‌توانند با ورود به وب‌سایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد نمودن کد اشتراک به خدمات ارائه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی افزود: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازارگردی مهراب و پیمان قاسمخانی با دختر خاله‌شان بعد از 20 سال دوری