انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان رئیس کمیته جایزه دکتر جورج عطیه 2022


انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به‌عنوان رئیس کمیته جایزه دکتر جورج عطیه 2022

دکتر لیلی سیفی، عضو هیأت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بیرجند برای دومین دوره رئیس کمیته جایزه دکتر جورج عطیه 2022، انجمن کتابداران خاورمیانه در آمریکا انتخاب شد.

با توجه به فراخوان کمیته جایزه دکتر عطیه و رضایت هیأت مدیره انجمن از عملکرد دکتر لیلی سیفی وی به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شد. گفتنی است از سال ۱۹۹۹ اولین ایرانی است که موفق به کسب ریاست این کمیته شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جایزه دکتر جورج عطیه توسط انجمن کتابداران خاورمیانه در سال ۱۹۹۹ به منظور پاسداشت و تجلیل از خدمات ارزنده دکتر جورج عطیه رئیس بازنشسته بخش خاور شناسی کتابخانه کنگره آمریکا، مسئول پروژه میکروفیلم خاورمیانه و از اعضای بنیانگذار انجمن کتابداران خاورمیانه ایجاد شد.

جایزه دکتر عطیه برای شرکت دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های مورد تایید انجمن کتابخانه آمریکا در همایش سالانه انجمن کتابداران خاورمیانه، کمک مالی به این دانشجویان اعطا می نماید.

برای اولین در دوران ریاست دکتر سیفی در سال 2021، دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی از کشورهای خاورمیانه نیز مجاز به شرکت در فراخوان این جایزه شدند. مهدی رحمانی دانشجوی دکتری رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تهران در سال 2021 موفق به اخذ این جایزه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول