برج‌های مسکونی رونیکا پلاس پونک


از دیرباز خانه به عنوان محلی امن برای استراحت و آرامش شناخته شده است، با افزایش قیمت ملک، داشتن خانه علاوه بر بالا بردن حس امنیت و آرامش، زمینه‌ای برای سرمایه‌گذاری نیز شناخته شده است. به همین دلیل یافتن و خرید خانه در منطقه خوب شهر هدف و آرزوی بسیاری از افراد است. خانه‌ای که بتواند نیازهای اولیه شما (امنیت، آرامش، آسایش) را برآورده ساخته و قیمت...

برج‌های مسکونی رونیکا پلاس پونک

این آرزو و هدف دور از واقعیت نیست، در این مقاله یکی از برج‌های مسکونی معروف شهر تهران معرفی می‌شود. شما می‌توانید بعد از شناخت ویژگی‌ها و امکانات موجود در واحدهای مسکونی این برج، در مورد نحوه پیش خرید آن اطلاعاتی کسب کنید و گامی به سمت رویاهای خود بردارید.

شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی

شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی در سال 1374 توسط حاج رحیم قربانی فعالیت خود را آغاز کرد، این شرکت با هدف ساختن املاک انبوه تاسیس شده است. شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی تا امروز توانسته حجم بزرگی از هدف خود را به مرحله اجرا برساند و برج‌های مسکونی با تعداد واحدهای زیاد بسازد؛ این شرکت با این کار توانسته قسمتی بزرگی از مشکل کمبود مسکن پایتخت را حل کند و بتواند جوانان بسیاری را شاغل کند. از مزایای پروژه‌های مسکونی این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

از نیروهای ایرانی به کار گرفته می‌شوند و چرخ اقتصاد کشور به حرکت در می‌آید. با کمک آخرین تکنولوژی و دانش روز ساخته می‌شوند. از تمامی قوانین و اصول معماری و شهرسازی در ساخت این خانه‌ها استفاده می‌شود. تمام مشخصات و مقررات فنی ساختمان در پروژه‌های مسکونی رعایت می‌شود.

این شرکت با توجه به اصول و قوانینی که در ساخت پروژه‌های خود رعایت می‌کند، توانسته یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ساخت و سازی ایران شناخته شود. علاوه بر فعالیت در زمینه پیمانکاری و ساخت و ساز، شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی در پرونده کاری خود، چندین مورد طراحی ساختمان، مشاوره در ساخت و ساز، بازسازی خانه‌های قدیمی، مشارکت با شرکت‌های دیگر در ساخت و ساز، ساخت مدرسه، بیمارستان نیز دارد.

شرکا ابنیه سازان مقاوم قربانی در پرونده کاری خود، تجربیات بی‌نظیری از پروژه‌های انجام شده یا در حال انجام دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها شاره می‌کنیم.

ساخت برج مجلل گل نرگس ساخت و ساز برج باغ مجلل الماس مژده ساخت برج خورشید طراحی و ساخت برج مجلل برلیان ساخت و پیمانکاری برج مجلل کن ساخت برج‌های مجلل رونیکا پلاس مسکونی

برج های مسکونی رونیکا پلاس را بهتر بشناسید!

برج‌های مسکونی رونیکا پلاس پونک

همان طور که توضیح دادیم، شرکت ابنیه سازان در پروژه‌های خود از تمام اصول و امکانات به روز دنیا استفاده می‌کند تا نتیجه کار، بی نظیر و بدون ایراد و خطا باشد، یکی از این برج‌ها که اخیرا نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است پروژه برج‌ رونیکا مسکونی است.

این برج‌ها در مرکز پونک در متراژ 9000 متر مربع در حال ساخت هستند این برج‌ها دارای سه بلوک مجزا با مساحت یکسان هستند. شرکت ابنیه سازان با توجه به تعداد خانوار و بر اساس بودجه افراد واحدهایی با متراژهای مختلف طراحی و ساخته است. به طوری که ابعاد واحدهای مسکونی دو خوابه از 97 تا 12 متغیر بوده و ابعاد واحدهای مسکونی 3 خوابه نیز از 130 تا 170 متر متغیر است.

تعداد کل واحدهای موجود در 3 بلوک به 297 عدد می‌رسد که رقم قابل توجهی است و می‌تواند به مشکل کمبود مسکن کمک به سزایی کند.

این برج‌ها در 11 طبقه ساخته شده‌اند و هر کدام از بلوک‌ها دارای لابی به مساحت کل بلوک در طبقه همکف است، لابی‌های ساخته شده توسط شرکت ابنیه سازان از نظر لوکس و شیک بودن بسیار مشهور هستند، لابی این پروژه از این قضیه مستثنی نیست و طراحی بسیار مدرن داشته و طراحان برای دکوراسیون داخلی آن از لوکس‌ترین وسیله‌ها و مبلمان استفاده کرده‌اند.

برج رونیکا پلاس مسکونی برخلاف برج رونیکا پلاس اداری گاردن روف ندارد ، اما فضای سبز دلباز و بزرگی در محوطه بلوک‌ها وجود دارد که می‌تواند باعث روحیه بخشی و محلی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان باشد.

ویژگی‌های برج مسکونی رونیکا پلاس

برج‌های مسکونی رونیکا پلاس پونک

این برج دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیاری است، به همین دلیل توانسته گوی سبقبت را از دیگر رقبای خود برباید و یکی از محبوب‌ترین برج‌های مسکونی پایتخت شود. در ادامه برخی از ویژگی‌ها و امکانات آن را مورد بررسی قرار ‌می‌دهیم.

این برج در منطقه 5 تهران و در قلب محله پونک ساخته شده است که یکی از مناطق خوش آب و هوا و با آرامش تهران است. نقشه‌های هریک از واحدها بسیار زیبا و دقیق طراحی ‌شده‌اند، بنابراین با سلیقه بسیاری از افراد سازگار هستند و می‌توانند گزینه انتخابی افراد بسیاری باشند. به دلیل طراحی و نقشه ژورنالی واحدها، چیدمان این خانه‌ها نیز بسیار راحت بوده و می‌توانید در کمترین زمان خانه‌ای مطابق سلیقه خودتان بچینید. ویوی تمامی طبقات رو به شهر و کوهستان است، حتی واحدهای طبقه اول نیز می‌توانند از این زیبایی‌ها بهره مند شوند. هریک از واحدها پارکینگ و انباری جداگانه دارند، همچنین در هریک از بلوک‌ها آسانسورهای نفربر و باربر وجود دارد که شما می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای سایر واحدها اسباب کشی خود را انجام هید. برای رفاه حال ساکنان برج، امکانات رفاهی بسیاری همچون باشگاه‌های ورزشی مختص بانوان و آقایون، کافی شاپ، سالن پینگ پنگ، سالن فوتبال دستی، رستوران و غیره تعبیه شده است. همچنین دارای سالنی با ظرفیت 300 نفر است که برای ساکنان این امکان را فراهم آورده است تا مهمانی‌ها و جلسات خود را در آنجا برگزار کنند.

امکانات و ویژگی‌های واحدهای مسکونی

هریک از واحدها دارای کف سرامیک و سقف رابیتس هستند. کابینت‌های ممبران نصب شده در آشپزخانه یکی دیگر از امکانات ویژه این واحدها هستند. کاغذ دیواری‌های مناسب با طرح و در نظر گرفتن هارمونی رنگ واحدها و پنجره‌های سه جداره موجود در هر واحد بی شک جز نقاط قوت این واحدها هستند. هر واحد دارای پکیج و داکت اسپلیت نیز است.

چگونگی خرید واحدهای رونیکا پلاس مسکونی

با مطالعه مطالب و امکانات ذکر شده آیا شما هم به یکی از علاقمندان این برج مسکونی تبدیل شدید و به دنبال دفتر فروش برج رونیکا پلاس مسکونی هستید؛ شما می‌توانید به کمک هلدینگ پارمیس هوس و املاک آرکا به رویای خود واقعیت ببخشید. پیشنهادهای هلدینگ پارمیس هوس از جمله مواردی هستند که شما را در این زمینه یاری می‌کنند و شما می‌توانید از آن موارد استفاده کنید.

هلدینگ پارمیس هوس از سال 1390 فعالیت در این زمینه را آغاز کرده است و توانسته خرید و فروش املاک مسکونی و اداری را به امری آسان و سریع تبدیل کند. هلدینگ پارمیس هوس تنها نماینده فروش شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی بوده و سایت آن نیز تنها سایت مورد تایید این شرکت است؛ بنابراین شما می‌توانید از هلدینگ پارمیس هوس در پیش خرید برج رونیکا پلاس کمک بخواهید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حماس: آمریکا و اسرائیل بر سر توافق آتش بس غزه اختلاف نظر دارند