امسال سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی است


امسال سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه سال 1401 را می‌توانیم سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی بدانیم، گفت: متأسفانه تقویم بسیاری از سایت‌ها به‌صورت کامل اجرا نشد و مشکلات دیگری که سبب شد فعالان نمایشگاهی به تدریج به مرز شکست برسند.

علیرضا مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نمایشگاه‌ها، اظهار کرد: سال گذشته، روزگار خوبی برای فعالان نمایشگاهی نبود. بسیاری از سایت‌ها، برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها و کارکنان این صنعت به دلیل تعطیلی‌هایی که با اوج‌گیری کرونا اتفاق می‌افتاد، امید خود را از دست داده بودند.

وی افزود: متأسفانه تقویم بسیاری از سایت‌ها به صورت کامل اجرا نشد و مشکلات دیگری که سبب شد فعالان نمایشگاهی به تدریج به مرز شکست برسند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان با اعتقاد بر اینکه سال ۱۴۰۱ را می‌توانیم سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی بدانیم، تأکید کرد: پس از دو سال وقفه و کم‌کاری و برگزار نشدن بسیاری از نمایشگاه‌های مهم و بین‌المللی و همایش‌های اقتصادی، امسال، سال رشد دوباره است و معتقدم پس از یک دوره رکود، شکوفایی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ویترین اقتصاد است، افزود: نمایشگاه مکانی برای نشان دادن توانمندی‌ها و عرضه داشته‌ها است و همچنین استفاده و شکل دادن به ظرفیت‌های جدید، در نمایشگاه اتفاق می‌افتد.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید رونق اقتصاد و جایگاه واقعی صنعت نمایشگاهی را به مخاطبان نشان ‌دهیم.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از دانش اقتصاد را می‌توان با مفهوم مبادله تبیین کرد، گفت: برای درک این مفهوم هیچ بستری بهتر از نمایشگاه‌های تخصصی، بین‌المللی، منطقه‌ای و رویدادهای اکسپو امکان به نمایش گذاشتن این مهم را نخواهند داشت.

انتهای پیام


منتخب امروز


فیلم؛ کشتارگاه‌های کاشان توجه بیشتری به بهداشت و سلامت داشته باشند