آشنایی کارکنان نیروی انتظامی استان با آموزه‌های قرآنی از اولویت‌های ماست


آشنایی کارکنان نیروی انتظامی استان با آموزه‌های قرآنی از اولویت‌های ماست

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی خراسان رضوی آشنایی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها با آموزه‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با ویژه برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان اظهار کرد: در کنار تمام برنامه‌های فرهنگی که ویژه کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی برگزار می‌شود، یکی از اولویت‌های ما آشنایی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها با آموزه‌های قرآنی است که در دستور کار قرار دارد. هدف ما در نیروی انتظامی تربیت پلیس در تراز جامعه قرآنی است که در حال حاضر حدود ۳۰۰۰ نفر از کارکنان در استان حافظ یک جزء تا حافظ کل قرآن هستند.

وی افزود: یکی از افتخاراتی که در سال ۱۴۰۰ توسط نیروی انتظامی خراسان‌رضوی، پس از ۱۸ سال رقم خورد کسب رتبه دوم استان در مسابقات قرآن ستاد کل نیروهای مسلح بود که خراسان‌رضوی از رتبه چهارم به دوم ارتقا یافت.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه‌های قرآنی ما در حال اجرا است، اما این برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان رنگ و بوی بیشتری پیدا می‌کند که از آن جمله می‌توان به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم همراه با تفسیر، برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی و... اشاره کرد. همچنین در طول ماه مبارک رمضان در تمام مراکز نیروی انتظامی و کلانتری‌ها همه روزه از ساعت ۷ تا ۸ صبح مراسم جزءخوانی در نمازخانه آن مرکز ویژه کارکنان برگزار می‌شود، همچنین برپایی چهار محفل انس با قرآن کریم در روزهای پنجشنبه ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی در ستاد کل فرماندهی نیروی انتظامی استان در حال اجراست.

رامیار تصریح کرد: از دیگر اقدامات این نهاد تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع غذای گرم در حاشیه شهر و نقاط کم‌برخوردار است که در این راستا سال گذشته تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی و ۸۰۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شد. در سال جاری نیز با هماهنگی‌هایی که در سراسر استان صورت گرفته تهیه بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی و ۱۰ هزار پرس غذای گرم جهت توزیع در مناطق کم‌برخوردار استان در طول ماه مبارک رمضان در دستور کار است.

وی بیان کرد: در حال حاضر سرپرستی ۳۰۰۰ یتیم توسط کارکنان این نهاد از اقدامات ارزشمندی است که در تعامل با کمیته امداد استان صورت گرفته است. همچنین ویژه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در قالب فضای مجازی از دیگر اقدامات این مرکز در طول سال به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام


منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟