پایان دومین جایزه ادبی نگین سرخ /عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی رتبه برتر شد


پایان دومین جایزه ادبی  نگین سرخ /عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی رتبه برتر شد

آیین پایانی دومین دوره جایزه ادبی نگین سرخ در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد.

مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی "نگین سرخ"، با حضور شماری از مسئولان فرهنگی از دانشگاه شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد و جهاددانشگاهی استان فارس و جمعی از نویسندگان و ادیبان، برگزار شد.

به نقل از دانشگاه شیراز، در این مراسم ابتدا مهدی مومن‌زاده در ابتدا دکتر مهدی مومن زاده به نقش کلیدی ادبیات داستانی در تولید آثارهنری و ادبی اشاره کرد و پس از آن بیژن کیا هدف از برگزاری جایزه ادبی نگین سرخ را تشریح کرد.

کیا خاطرنشان کرد که حمایت از نویسندگان جوان، ایجاد جریان ادبی و همچنین پیوند دانشگاه با نویسندگان و صاحبان قلم را از اهم اهداف برگزاری این رویداد ادبی بیان کرد.

در بخشی از این مراسم، پوستر سومین دوره جایزه ادبی "نگین سرخ" رونمایی شد.

براساس این گزارش، در دومین دوره جایزه ادبی "نگین سرخ" در بخش داستانک رتبه نخست به داستان قبرستان نوشته محمد صادق شریفی تعلق گرفت و طیبه روستا و فریبا کریمی دوم و سوم شدند.

در بخش داستان کوتاه، ایرج شهریوری (عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی فارس) با داستان آبی توانست مقام نخست را کسب کند و سید عباس حسینی نویسنده بوشهری و مجتبی خرسندی از ایلام به ترتیب دوم و سوم شدند.

جایزه بخش ویژه داستان شهید قاسم سلیمانی به فاطمه یزدانی نویسنده داستان قاسم می آید تعلق گرفت.

جایزه بخش ویژه داستان شهدای مدافع سلامت در این دوره جایزه ادبی نگین سرخ هم به سمیرا مردانی نویسنده داستان شبیه پروانه، که به زندگی شهیده مریم رحیمی، از شهدای مدافع سلامت پرداخته است، اهدا شد.

پایان دومین جایزه ادبی "نگین سرخ"/عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی رتبه برتر شد

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟