مسئله استکبار از سوی دانشگاهیان و روحانیان مورد بررسی قرار گیرد


مسئله استکبار از سوی دانشگاهیان و  روحانیان مورد بررسی قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با اشاره به اینکه مسئله استکبار و استکبار ستیزی باید از سوی دانشگاهیان، روحانیون، آموزش‌وپرورش و ادارات در راستای تبیین مورد بحث و بررسی قرار گیرد، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب عقیدتی با آرای سیاسی بوده و مقابله با ظلم و ظلم ستیزی عقیده انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز یکشنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در نشست شورای سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های روز جهانی قدس با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: گرامی داشت روز قدس یک شعار سیاسی مقابله با استکبار و مبنای اساسی نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله استکبار و استکبار ستیزی باید از سوی دانشگاهیان، روحانیون، آموزش‌وپرورش و ادارات در راستای تبیین مورد بحث و بررسی قرار گیرد، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب عقیدتی با آرای سیاسی بوده و مقابله با ظلم و ظلم ستیزی عقیده انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: گروهی معتقدند شعارهای انقلابی مرگ بر این و آن ممکن است انقلاب را منزوی کند، اما باید گفت ماهیت انقلاب اسلامی ظلم ستیزی است.

وی ادامه داد: نقطه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با جبهه استکبار، ظلم ستیزی است و با کشورهایی که به ظلم ورود کرده و به حقوق دیگران تعدی می‌کنند، مقابله می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، با بیان اینکه نباید فقط به راهپیمایی روز قدس بسنده کرد افزود: بزرگداشت روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان با یک راهپیمایی و سخنرانی حالت نمادین پیدا می‌کند که توصیه می شود، سخنرانان اصل مطلب را به طور خلاصه بیان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای تبیین موضوع ظلم‌ستیزی نشست‌هایی را در پنجشنبه آخر رمضان برای کارمندان خود با حضور سخنرانان متبحر برگزار کنند تا دلیل ضدیت با رژیم صهیونسیتی، آمریکا و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی برای همگان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای استکباری خود عامل اصلی جنگ در سایر کشورها هستند، افزود: ابعاد جنگ اوکراین به درستی برای مردم بیان نمی‌شود اما باید گفت همواره ‌جنگ برای کسب درآمد از طریق فروش اسلحه به این کشورها و مشغول کردن ذهن مردم روی می‌دهد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تأکید کرد: رؤسا و مدیران کل ادارات سالی یک روز آن هم در وقت اداری ظلم موجود کشورهای استکباری را برای کارکنان خود تبیین کنند تا از این طریق انگیزه لازم بین مردم ایجاد شود و از حالت مناسکی و مراسمی خارج شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه همگان باید مسئله ظلم‌ستیزی را حتی برای خانواده‌های خود تبیین کنیم، یادآور شد: در روز قدس نیز با حرکت تکلیفی و هدفمند، باید وظیفه و رسالت خود در مقابله با ظلم ستیزی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین به انجام برسانیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شیمیل ها چه افرادی هستند؟