80 پروژه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند


80 پروژه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:80 پروژه آبرسانی در سطح این استان فعال هستند.

اسفندیار برخه در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: ۹۵ پروژه آبرسانی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد هم اکنون ۸۰ پروژه فعال هستند.

وی اظهار کرد: پروژه هایی که غیرفعال هستند چون از محل اعتبارات دارای دهیاری ها شروع شدند هم اکنون به علت کمبود اعتبار غیر فعال‌ند و نیاز به اعتبار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۵درصد اعتبارات اسناد خزانه شرکت آب و فاضلاب جذب شده و مابقی نیز تا پایان تیرماه جذب می شود.

برخه تصریح کرد: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب شهر یاسوج اختصاص یافته که پیمانکار ۲۰ میلیارد تومان از این میزان پیمانکار گرفته شده و برای ۲۰ میلیارد دیگر نیز پیمانکار گرفته می شود.

وی ادامه داد: ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات محرومیت زدایی با آب و فاضلاب استان اختصاص داده شده است که تاکنون ۱۷ میلیارد تومن به قرارگاه امام حسن مجتبی پرداخت کرده ایم و ۱۲ میلیارد تومان دیگر نیز تا پایان فروردین ماه پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: البته از ۱۷ میلیارد تومان پر تاخت شده تا کنون تنها ۶ میلیارد تومان به بسیج سازندگی داده شد که باید چاره اندیشی شود تا جهت تسریع در روند پروژه‌ها، اعتبارت مستقیم به بسیج سازندگی داده شود.

به گزارش ایسنا، برخه بیان کرد: ۱۸۴ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد چه باعث تنش آبی مواجه هستند در این پروژه تعریف شده‌اند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین وضعیت خواننده محلی کهگیلویه و بویراحمد