ارتش در کنار مردم مقتدرانه از کشور دفاع می‌کند


ارتش در کنار مردم مقتدرانه از کشور دفاع می‌کند

ارشد نظامی آجا در استان همدان، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با دیگر نیروهای مسلح، در کنار مردم و برای دفاع از کشور مقتدرانه ایستاده است.

به گزارش ایسنا، امیر خلبان پرویز مرادبکی ۲۹ فروردین‌ماه در آیین ویژه بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه نیروهای مسلح استان همدان، اظهار کرد: ندای "ارتش فدای ملت" اولویت و ماموریت اصلی ارتش جمهوری اسلامی است و برهمین اساس همراه با دیگر نیروهای مسلح، در کنار مردم و برای دفاع از کشور مقتدرانه ایستاده است.

مرادبکی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی به مدد فرماندهی معظم کل قوا و با کسب تجاربی ارزشمند و گرانبها، در اوج عزت، اقتدار و قدرت قرار دارد.

وی ادامه داد: خودکفایی در ساخت انواع ادوات و تجهیزات نظامی و دفاعی، بزرگترین نشانه اقتدار و عزت ارتش ایران اسلامی است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با اشاره به حضور موثر نیروی زمینی ارتش در مرزها، رصد شبانه روزی آسمان کشور توسط نیروی پدافند و ساخت انواع جنگندهای صاعقه و کوثر به همت نیروی هوایی، مطرح کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز ضمن برقراری امنیت پایدار در سراسر کشور، فضا را برای تحرک و تهدید دشمن به شدت ناامن کرده است.

مرادبکی تاکید کرد: دریادلان نیروی دریایی ارتش نیز با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و ناوشکن های بومی ضمن گذر از دریاهای آزاد و اقیانوس ها، اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و توانمندی هستند و این اقتدار برای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه و دفاع از منافع و مصالح کشور است، گفت: پیام اصلی بزرگداشت روز ارتش و رژه یگان‌های مسلح جمهوری اسلامی را ایجاد امنیت پایدار در کشور، صلح و دوستی برای دوستان و نمایش توان و اقتدار نظامی برای مقابله با تهدید دشمنان عنوان کرد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از سرپرستی یک ماهه «فامیل‌کریمی» تا استانداری 5 ساله «خرم» در همدان