هنرمندان نسبت به موضوعات دید گسترده‌ای داشته باشند


هنرمندان نسبت به موضوعات دید گسترده‌ای داشته باشند

نماینده ولی‎‌فقیه در استان زنجان گفت: هنرمندان بیشتر در آثار فرهیختگان و آثار با ارزش گذشتگان تامل کنند.

آیت‌الله علی خاتمی شامگاه دیروز (۲۸ فروردین‌ماه) در عصر شعر کرامت، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: پیامبر (ص) فرموده‌اند اگر عقل بخواهد در قالب یک انسان مجسم شود آن شخص امام حسن (ع) خواهد بود.

وی با بیان اینکه هنر جلوه‌های مختلفی مانند شعر، داستان، نقاشی، معماری و ... دارد، عنوان کرد: هنر و هنرمند جایگاه والایی دارند. خداوند به افراد هنرمند لطف بیشتری کرده‌ است و بستری فراهم کرده تا استعدادشان شکوفا شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر میان هنرمندان امروز و هنرمندان معاصر تفاوت‌هایی دیده می‌شود، یادآور شد: هنرمندان قدیمی نیز امروزه پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: ما پس از پیروزی جمهوری اسلامی در شعر آیینی از نظر کمی و کیفی رشد خوبی کرده‌ایم ولی یکی از مواردی که جای خالی آن احساس می‌شود شعر حماسه‌ای و طنز معقول است‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هنرمندان بیشتر در آثار فرهیختگان و آثار با ارزش گذشتگان تامل کنند، خاطرنشان کرد: به مسائل محدود نگاه نشود، با کوتاه فکری و ندیدن افق‌های دور نمی‌توان جلوه‌های هستی را به درستی مشاهده کرد.

هنرمندان نسبت به موضوعات دید گسترده‌ای داشته باشند

هنرمندان نسبت به موضوعات دید گسترده‌ای داشته باشند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان