اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون جانفشانی‌های نیروهای مسلح هستیم


اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون جانفشانی‌های نیروهای مسلح هستیم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های نیروهای مسلح هستیم.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز دوشنبه در مراسم رژه موتوری به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروهای مسلح در جهت خودکفایی کشور در تمام عرصه های اقتصادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی سراسر غرور و افتخار آفرین در تمام عرصه‌های دفاعی و کمک رسانی به مردم در بحران‌های مختلف از جمله مقابله با کرونا، سیل و زلزله است.

وی ادامه داد: ارتش قهرمان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی با جانفشانی و ایثار در کنار سایر نیروهای مسلح باعث شد که دشمن حتی یکی وجب از خاک ایران اسلامی را نتواند در تصرف خودش درآورد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی بویژه ارتش قهرمان و شجاع ما در بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کردند.

وی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح نماد افتخار آفرین و نماد اقتدار و خودکفایی هستند که این خود الگویی بسیار موفق برای سایر بخش‌هاست.

وی افزود: امروز آن چیزی که بیشتر به چشم می‌خورد جنگ ترکیبی و سایبری است که تقویت ایمان نیروهای مسلح در این بین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایمان به خدا، تدین و عنصر معنوی یکی از مهمترین وجه تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی با سایر نیروهای نظامی کشورهای مختلف دنیاست.

وی بیان کرد: امروزه نیروهای مسلح ما نماد خودکفایی، نماد اقتدار، نماد ارزش‌های دینی و ایمانی هستند و این یکی از مهمترین دلایلی است که دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به ما آسیبی وارد کند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: جنگ های سایبری و ترکیبی امروزه فضای کشور و بویژه سیستان و بلوچستان را فرا گرفته و دسیسه و شهات روحانیون در مشهد مقدس و برخی تحرکات در جنوب شرق کشور همه نشان از توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب دارد که هوشیاری نیروهای مسلح و مردم را برای خنثی سازی این توطئه‌ها می‌طلبد.

وی اظهارداشت: دشمن در تلاش است تا فتنه بین اقوام و مذاهب را در کشور بویژه سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی راه بیندازد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز هیچ کسی حق ندارد به بهانه دفاع، باعث ایجاد تفرقه قومی و مذهبی در کشور بویژه این استان شود.

وی افزود: حفظ وحدت و انسجام در بین اقوام و مذاهب که یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است باید در کشور و بویژه در سیستان و بلوچستان حفظ شود.

مدرس خیابانی تاکید کرد: حفظ وحدت و انسجام در سیستان و بلوچستان هوشیاری همه مردم، صاحبان تریبون، متنفذین و بزرگان را می‌طلبد.

وی بیان کرد: امروزه نیروهای مسلح علاوه بر اینکه نماد اقتدار و عظمت هستند نماد خودکفایی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان نیز هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مسلح ما امروزه در حوزه پیشرفت و خودکفایی الگویی موفق برای سایر بخش هاست که از این ظرفیت باید در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور بهره گرفت.

وی اظهارداشت: امروزه پیشرفت نیروهای مسلح و دانشمندانی که در حوزه هسته‌ای ایران اسلامی افتخار آفرینی می کنند در دنیا زبانزد هستند.

وی تاکید کرد: برای حفظ قدرت ملی نباید به هیچ کشوری در هیچ زمینه‌ای وابسته بود بلکه باید سایر کشورها به ما وابسته باشند و باید برای تحقق این امر از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403