سانس های کارگری در استخر اشتهارد برقرار می شود


سانس های کارگری در استخر اشتهارد برقرار می شود

کرج- ایرنا- رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان اشتهارد استان البرز با اشاره به بازسازی و راه اندازی تنها استخر این شهرستان عنوان کرد: سانس های کارگری با توجه به صنعتی بودن اشتهارد با هدف بهره مندی کارگران در این استخر برقرار می شود.

«سیامک شادافزا» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: تنها استخر شهرستان اشتهارد که مدت ها به دلیل بازسازی نشدن تعطیل شده بود پس از همکاری اداره کل ورزش و جوانان البرز و پای کار آمدن بخش خصوصی امروز احیا شده و شاهد فعالیت آن هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان و کارگری بودن آن به دنبال این هستیم تا سانس های کارگری را با هدف ارائه خدمات به کارگران پس از ماه مبارک رمضان در آن راه اندازی کنیم.

شادافزا گفت: از سوی دیگر با توجه به ظرفیت بالای استخر نیمه قهرمانی شهرستان اشتهارد این آمادگی وجود دارد که در کنار برگزاری دوره های نجات غریق و داوری میزبان رقابت ها نیز در سطح استان باشیم.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان اشتهارد ادامه داد: بخش خصوصی به خوبی برای احیا و بازسازی این استخر تلاش کرد و کمک های ورزش و جوانان شهرستان و استان موجب شده تا امروز این شهرستان از ظرفیت بسیار خوبی در این بخش بهره منده شود.

شادافزا گفت: برگزاری سانس ها، دوره های آموزشی و سانس ها موجب می شود تا علاوه بر بالا رفتن انگیزه بخش خصوصی برای فعال کردن هر چه بیشتر تنها استخر در شهرستان اشتهارد شاهد رشد هر چه بیشتر رشته های شنا و نجات غریق در این شهرستان نیز باشیم.

شهرستان صنعتی اشتهارد واقع در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز دارای ۷۸ هزار نفر جمعیت ساکن و شناور است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


کشاورزی روستای شهرستانک کرج رونق می گیرد