300 یتیم مهریزی تکریم شدند


300 یتیم مهریزی تکریم شدند

یزد- ایرنا- همزمان با ماه مبارک رمضان آیین تکریم و تجلیل از 300 نفر از ایتام زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار ایرنا، در این آیین که جمعی از مسئولان و خیران حضور داشتند برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا و بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر اقشار مختلف مردم به ایتام تاکید شد.

معاون اداری مالی کمیته امام‌خمینی(ره) استان یزد گفت: تکریم ایتام و اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و رفاهی برای حمایت از ایتام و نیازمندان به همت و همراهی خیران و مسئولان نیاز دارد.

رضا زارع‌زاده در این آیین با قدردانی از همکاری خیران و مدیران مهریز که در این خصوص همراهی دارند، افزود: کمک به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد به خصوص همراهی مادی و معنوی کاری ضروری و ارزشمند است.

هم‌اکنون ۱۱۶ یتیم و ۲۵۰ محسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مهریز هستند که از حمایت حامیان بومی و غیربومی منطقه برخوردار می‌باشند.

خیران و نیکوکاران برای مشارکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد، ثبت‌نام در سایت Ekram.emdad.ir یا تماس با شماره ۳۲۵۳۰۰۷۷ (واحد اکرام) با پرداخت ماهیانه ۳۰۰۰۰ تومان در ماه یک کودک بی‌سرپرست را حمایت کنند.

کمک‌های پرداختی توسط حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنویشان واریز می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید