معاون آموزش و پرورش البرز:فرهنگ سازی شعار سال و جهاد تبیین در مدارس با هم افزایی محقق می شود


معاون آموزش و پرورش البرز:فرهنگ سازی شعار سال و جهاد تبیین در مدارس با هم افزایی محقق می شود

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: فرهنگ سازی شعار سال و جهاد تبیین در مدارس این استان با هم افزایی بین تشکل های دانش آموزی محقق می شود.

به گزارش خبرنگارایرنا، « سردار فتح اللهی» روز سه شنبه در نشست مسئولان تشکل های دانش آموزی البرز با محوریت تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و جهاد تبیین، افزود: انجام کارتیمی و نگاه راهبردی برای محقق شدن این دو محور مهم که مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب است، ضروری است.

وی بیان داشت: برای آگاهی بخشی به دانش آموزان دراین خصوص نیاز به تشکیل بانک اطلاعاتی و ایجاد کانال در فضای مجازی برای همه دانش آموزان البرزی با همکاری تشکل های دانش آموزی داریم.

وی با اشاره به اینکه باید روحیه امید و زمینه آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و محصولات تولیدی داخل را در مدارس بالا ببریم، خاطرنشان کرد: لازم است دغدغه کالای ایرانی را به یک مطالبه ملی برای دانش آموزان، والدین و معلمان تبدیل کنیم.

فتح اللهی یادآورشد: برای حمایت از تولیدات دانش آموزی در سالی که به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده می توان غرفه های کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده در کرج را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان نخبه و کارآفرین قرار داد.

وی از تشکیل کارگاه خلاقیت و مهارت آموزی و کارآفرینی، ارائه بسته های آموزشی و محتوایی، راه اندازی پویش، تقویت برنامه های تربیتی، بازارچه های کسب وکار کوچک، برپایی نمایشگاه ، مسابقه و تولید محتوا به عنوان دیگر برنامه های تشکل های دانش آموزی در زمینه فرهنگ سازی شعار سال و جهاد تبیین در مدارس یاد کرد.

وی ادامه داد: در البرز ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه وجود دارد که همه این مدارس نیاز به ساختار فراگیر اجرای برنامه های تربیتی با نگاه بصیرتی و مهارتی دارند که این مهم با هم افزایی تشکل های دانش آموزی استان امکان پذیراست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزتصریح کرد: برای هدایت و اجرای برنامه های مدارس استان باید نگاه جهادی داشته باشیم تا برنامه ها برای دانش آموزان و فرهنگیان در قالب حلقه های صالحین عملیاتی شود.

دراین نشست مسئول اداره فرهنگی هنری، سازمان دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و بسیج دانش آموزی استان البرز به بیان دیدگاه و برنامه های ویژه شعار سال و جهاد تبیین پرداختند.

استان البرز ۵۱۷ هزاردانش آموز دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیدار وزیر بهداشت با خانواده اولین بانوی شهید سلامت البرز