هزینه 8 شب اقامت در باکو چقدر است؟ + جدول


هزینه 8 شب اقامت در باکو چقدر است؟ + جدول

بررسی هزینه های انواع تورهای گردشگری به مقصد باکو ویژه اردیبهشت ماه 1401 به شرح جدول زیر است؛ یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی، برای 8 شب اقامت در هتل 5 ستاره HILTON باکو قیمت اتاق 2 تخته مبلغ 16,800,000 تومان و قیمت اتاق 1 تخته مبلغ 25,000,000 تومان اعلام شده است. این در حالی است که هتل 3 ستارهATROPAT با...

به گزارش اقتصاد آنلاین، باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان است و بزرگترین شهر منطقه قفقاز به شمار می‌رود. این شهر با شمایل اروپایی و ترکیب متناسبش از بافت سنتی و فضای مدرن، مقصد جذابی برای سفر به شمار می‌رود. ضمن این که این شهر فاصله چندانی با کشور ما ندارد و بسیاری از توریست ها مسیر زمینی را برای سفر به آن انتخاب می‌کنند.
کشور آذربایجان از جمله کشورهایی است که هم در قاره آسیا و هم در قاره اروپا قرار دارند و تنها متعلق به یک قاره نیستند. باکو، پایتخت و بزرگترین شهر آن، وسعتی در حدود ۲۱۳۰ کیلومتر مربع دارد و پذیرای جمعیتی برابر با ۲۳۰۰۰۰۰ نفر است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی، برای ۸ شب اقامت در هتل ۵ ستاره HILTON باکو قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۳ ستارهATROPAT با همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور باکو آذربایجان (۸ شب / اردیبهشت ۱۴۰۱)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت(هرنفر / تومان)
HILTON
۵
۲ تخته
۱۶,۸۰۰,۰۰۰
HILTON
۵
۱ تخته
۲۵,۰۰۰,۰۰۰
BOULVARD SIDE
۴
۲ تخته
۱۰,۷۰۰,۰۰۰
BOULVARD SIDE
۴
۱ تخته
۱۳,۲۰۰,۰۰۰
QAFQAZ SAHIL
۴
۲ تخته
۱۰,۴۰۰,۰۰۰
QAFQAZ SAHIL
۴
۱ تخته
۱۳,۵۰۰,۰۰۰
ATLAS
۴
۲ تخته
۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ATLAS
۴
۱ تخته
۱۲,۵۰۰,۰۰۰
DIAMOND
۴
۲ تخته
۱۰,۰۰۰,۰۰۰
DIAMOND
۴
۱ تخته
۱۲,۴۰۰,۰۰۰
ATROPAT
۳
۲ تخته
۹,۹۰۰,۰۰۰
ATROPAT
۳
۱ تخته
۱۲,۳۰۰,۰۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)