امیر مقاره جذاب‌ترین مرد جهان در سال 2022 شد + عکس ها و جزییات


امیر مقاره  جذاب‌ترین مرد جهان در سال 2022 شد + عکس ها و جزییات

مجله تی سی کندلر در جدیدترین آپدیت خود نام امیر مقاره را به فهرست جذابترین مرد سال افزود.

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران ، خواننده ماکان بند و بازیگر است.امیر مقاره تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخواند اما با سرودن شعر کارش را شروع کرد.امیر مقاره با آهنگسازی و خوانندگی در گروه «ماکان بند» به اوج شهرت رسید.امیر مقاره از نوجوانی بصورت جدی با نوشتن شعر فعالیت اش را شروع کرد.امیر مقاره در سال 1393 که 19 ساله بودن اولین آهنگ خود را خواندن و با کمک دوستان اش پخش کرد و حتی آهنگ خود را برای انتشار به سایت رادیو جوان هم فرستاد

امیر مقاره  جذاب‌ترین مرد جهان در سال 2022 شد + عکس ها و جزییات

امیر مقاره کاندیدای جذاب‌ترین مرد جهان در سال ۲۰۲۲ شده است.

مجله تی سی کندلر در جدیدترین آپدیت خود نام امیر مقاره را به فهرست جذابترین مرد سال افزود.

پس از این که در روزهای گذشته ۵ ایرانی در این فهرست قرار داشتند، این بار امیر مقاره خواننده ماکان بند هم به این جمع اضافه شد.

امیر مقاره کاندیدای جذاب‌ترین مرد جهان در سال ۲۰۲۲ است.

۵ ایرانی در میان نامزدهای زیباترین چهره سال ۲۰۲۲ مجله «تی سی کندلر»

امیر مقاره  جذاب‌ترین مرد جهان در سال 2022 شد + عکس ها و جزییات

محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی ، هدیه تهرانی ، گلشن برازش و سام اصغری توسط وب سایت تی سی کندلر در میان نامزدهای زیباترین افراد جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفتند.

در حالی که هنوز ۲ ماه از سال ۲۰۲۲ نگذشته، تی سی کندلر از تعدادی از نامزدهای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است که در بین آن‌ها این چند نفر هم دیده می‌شوند. فهرست نهایی این نشریه در پایان سال میلادی منتشر خواهد شد.

وب سایت TC Candler از سال ۱۹۹۰ به این سو، هرساله فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین مردان و زنان جهان را با نام Most Beautiful Faces List منتشر می‌کند. این پروژه که در ابتدا بسیار کوچک بود حالا تبدیل به پدیده‌ای در دنیای اینترنت شده و در این ۳۰ سال، صدها میلیون نفر فهرست‌های منتشر شده را مشاهده کرده اند.

پیش از این گلشیفته فراهانی و یک مدل اینستاگرامی به نام کیمیا حسینی در فهرست نهایی زیباترین چهره‌های دنیا قرار گرفته بودند. فراهانی و حسینی در پایان سال ۲۰۲۱ به ترتیب رتبه‌های شصت و سوم و بیست و یکم را از آن خود کرده بودند. این دهمین باری است که فراهانی در این فهرست قرار می‌گیرد. بالاترین رتبه‌ای که وی تا کنون کسب کرده، چهارمی در سال ۲۰۱۶ بوده است.

ترلان پروانه ، بازیگر سینما نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از نامزدهای تی سی کندلر معرفی شد که به فهرست نهایی راه پیدا نکرد. او در سال ۲۰۲۰ دومرتبه به عنوان یکی از نامزدهای زن مطرح شد که این بار رتبه‌ی هشتاد و هشتم فهرست صدتایی را به خود اختصاص داد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...