کمیته امداد یزد 6500 بسته معیشتی و 84 هزار پرس غذای گرم توزیع کرد


کمیته امداد یزد 6500 بسته معیشتی و 84 هزار پرس غذای گرم توزیع کرد

یزد- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد یزد گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان 6500 بسته معیشتی و 84 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان یزد طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد، محمد شجاعان افزود: ۲۲۶ آشپزخانه در سطح استان نسبت به طبخ غذا برای نیازمندان در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ارزش بسته های معیشتی توزیع شده سه میلیارد تومان و غذاهای طبخ شده بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال روزانه حداقل ۶ هزار پرس غذای گرم با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در راستای رزمایش گسترده اطعام مهدوی طبخ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کند.

کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نیز به‌منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای مشارکت در این کار خداپسندانه و اطعام نیازمندان در نظر گرفته‌شده است.

تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ نیز آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

گزارش دیگری حاکیست معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از آمادگی کمیته امداد برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار یزدی در شب‌های قدر خبر داد.

علی اکبر سلمانی محمد آبادی، گفت: در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد ، مراکز نیکوکاری و پایگاه های سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر این‌که فرصت مغتنمی برای پالایش و تقویت روحی و جسمی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار استان یزد به دفعات و پیوسته ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم‌شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۸ هزار نیکوکار یزدی حمایت ۵۲۰۰ یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد در سطح استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

سلمانی بیان کرد: نیکوکاران یزدی می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد ، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در سطح استان و یا تماس با شماره تلفن ۳۶۲۸۶۱۵۰ در طرح اکرام شرکت نموده همچنین می توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی