بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان


مهسا کرامتی (http://www.araas.ir/night-awake/)، بازیگر سینما و تلویزیون است. …………………………………………………………………………………………………… مجید واشقانی (http://www.araas.ir/majid-vasheghani/) متولد 6 خرداد 1359 در تهران، فرزند اول خانواده است و تنها خواهرش مربی ورزش می باشد. پدرش ارتشی نیروی هوایی و مادرش زن خانه داری می باشد. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی...

سریال بی نشان

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

سریال بی نشان

راما قویدل کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون در تازه ترین کار خود سریالی برای شبکه سه سیما در حال ساخت دارد. سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در حال ساخت و آمادگی برای پخش از شبکه ی سه سیما می باشد. با شروع فیلمبرداری این پروژه، مجید واشقانی و نیلوفر پارسا دو بازیگری بودند که جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی رفتند.

داستان سریال بی نشان

مجید واشقانی در نقش «مسعود» که از خانواده‌ای نسبتا مرفه است قصد ازدواج با «ریحانه» با بازی نیلوفر پارسا را که از خانواده‌ای فرهنگی و خواهر دوست و هم‌کلاسی «مسعود» در دانشگاه است، دارد و درام عاشقانه‌ای بین این ۲ نفر در «بی‌نشان» در جریان است.

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

بازیگران سریال بی نشان

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش‌بهزادی و قاسم زارع

عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از کارگردان: راما قویدل، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر جاویدنیک، بازیگردان: توماج دانش بهزادی، منشی صحنه: محبوبه خوش روش، دستیار برنامه‌ریز: آزاده ملایری، دستیار دوم کارگردان: رضا نادری، عکاس: علی رزاق‌کریمی، فیلمبردار پشت صحنه: کیوان کشاگر، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام‌پور، دستیار یک صحنه: مهدی عظیمی، مدیر صحنه: مهدی ملا اسماعیلی، دستیار ۲ صحنه: میثم طلایی کلهر، دستیار یک لباس: ساناز یونسی، دستیار ۲ لباس: محیا حق طلب کماچالی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، دستیار یک فیلمبرداری: کیوان محمدنژاد، دستیار فیلمبردار:مهدی منادی، ایمان سرلک و مهیار افضلی، صدابردار: امید قربانی، دستیار صدابردار: اشکان مزین‌فر، طراح گریم: محمدرضا قومی، مجری آقا: حسین استیری، مجری خانم: مرسده افشاری‌پور، تهیه‌ کننده: مرتضی رزاق‌ کریمی، مجری طرح: سعید وزیری، مدیر تولید: سیدامیر ابراهیمی، مدیر تدارکات: علی‌ اصغر باز گشا، دستیار تدارکات: مهدی طبیعت‌نژاد و رضا فولادی، همیار تدارکات: رضا جاهد و رحمان سرآوانی و سینه موبیل: احمد فرهنگ و علی قاسمی. مشاور رسانه‌ ای: نغمه دانش آشتیانی با همراهی سپیده شریعت رضوی

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

راما قویدل متولد ۲ فروردین ۱۳۵۵است. وی کارگردان، تدوین‌گر و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران می باشد.وی فعالیت سینمایی خود را با کار دوبله از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد و سپس دستیاری کارگردان و دستیاری تدوین و تدوین را تجربه نمود. راما قویدل فرزند امیر قویدل کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران است. وی همسر مهسا کرامتی، بازیگر سینما و تلویزیون است.

……………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

مریم کاویانی بازیگر ایرانی می باشند که متولد ۱ تیرماه ۱۳۴۹ در شهر اهواز می باشند. وی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته پرستاری دارد و در دانشگاه بابل درس خوانده است. او یک ازدواج ناموفق داشت و در سن ۴۸ سالگی برای بار دوم ازدواج کرد. وی کار خود را با بازی در سینما آغاز کرد ولی با حضور در سریال های تلوزیونی شناخته شد. وی بازیگر نقش مینو سریال بی نشان را ایفا می کند.

……………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

نسرین نکیسا متولد 25 بهمن سال 1348 در شهر شیراز است. او مدرک لیسانس نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی را دارد . نسرین نکیسا با آقای سلیمان تاش ازدواج کرده است و این دو، دو دختر دارند.

…………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

احسان امانی متولد 1335 در تهران و بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی برق از کشور آلمان می باشد، ایشان در میانسالی وارد عرصه بازیگری شده اند و جزئ بازیگرانی هستند که در کارکتر نقش منفی خوش درخشیده اند.

………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، فرزند اول خانواده است و تنها خواهرش مربی ورزش می باشد. پدرش ارتشی نیروی هوایی و مادرش زن خانه داری می باشد. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است. نقش مسعود سریال بی نشان را مجید واشقانی بازی خواهد کرد.

………………………………………………………………………………………………..

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

سعید زارعی متولد ۱۷ بهمن ۱۳۶۹ در تهران است. وی در رشته بازیگری در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران تحصیل کرده و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی می باشد. او بازیگر و کارگردان است که تاکنون در چند فیلم و سریال و نمایش حضور داشته است. او با بازی در سریال زندگی زیباست دیده شد. وی بازیگر نقش متین سریال بی نشان را ایفا می کند.

………………………………………………………………………………………………………..

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

نیلوفر پارسا متولد 27 فروردین 1369 در تهران، بازیگر است او دانش‌ آموخته رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات است،نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین حضور او در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود تا زمانی که ساخت سریال آوای باران آغاز شد این سریال نقطه آغاز فعالیت حرفه‌ای وی شد. خانم پار سا بازیگر نقش ریحانه سریال بی نشان را ایفا می کند.

…………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

پرویز فلاحی پور متولد ۵ بهمن ۱۳۳۶ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی می باشد. وی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با جایزه سال ۱۳۸۰ چهره اش شناخته شد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد. ایشان از بازیگران پرکار و کاربلد تلوزیون می باشند. وی در سریال بی نشان نقش شهاب را بازی می کند.

………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹است. او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. خانم ضیغمی را بیشتر در کار های سینمایی دیده اید ولی این بار بعد از سالها ا بازی در نقش فریده سریال بی نشان مهمان خانهایتان می شود

………………………………………………………………………………………

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

پویان گنجی متولد ۱۹ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. وی لیسانس بازیگری دارد. او پسر فاطمه گودرزی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و پدرش هم عبدالرضا گنجی بازیگر و کارگردان تئاتر است و یک خواهر به نام آوا دارد. همسر وی هم بازیگر می باشد.

…………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

قاسم زارع بازیگر معروف کشورمان، متولد ۱ فروردین ۱۳۳۶ از همدان و فارغ التحصیل مرکز آموزش تئاتر اداره کل فرهنگ و هنر این استان می باشد. او بازیگر نقش کارکتر های مثبت است و ایشان را در سریال های پلیسی بیشتر دیده ایم.

……………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

هلن نقی لو متولد دهه ی ۶۰ است. او فعالیت های هنری اش را با بازی با تئاتر آغاز کرده است. سریال بی نشان اولین تجربه ی هنری او در حوزه ی تصویر است. بازیگر نقش بهار سریال بی نشان را هلن نقی لو ایفا می کند.

……………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی و نقش بازیگران سریال بی نشان

مهدی فقیه متولد ۱۳۲۴ در شیراز، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس تئاتر عروسکی از دانشگاه ونسن فرانسه می باشد.ایشان بعد از بازگشت به عنوان بازیگر تئاتر شروع کرد و حالا در کنار بازیگری استاد و مدرس می باشد.ایشان به صورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۴ با تئاتر در شیراز شروع کرد و در سال ۱۳۴۷ با کسب رتبه دوم بورس کشوری برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گوگوش را بیشتر و بهتر بشناسید ! / چگونه فائقه لقب گوگوش را گرفت ! + بیوگرافی و حواشی