در نوکمپ؛ رکورد پرتماشاگرترین دیدار فوتبال زنان شکست


در نوکمپ؛ رکورد پرتماشاگرترین دیدار فوتبال زنان شکست

دیدار تیم زنان بارسلونا برابر تیم زنان ولفسبورگ رکورد حضور تماشاگران در یک بازی فوتبال زنان را شکست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته میزبان ولفسبورگ بود تا دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند.
بارسا در این بازی موفق شد با نتیجه 1-5 از سد تیم حریف عبور کند و گزینه اصلی صعود به دیدار فینال لقب بگیرد اما این تنها اتفاق ویژه این بازی به حساب نمی‌آمد.
پیش از این بازی بارسا برابر رئال مادرید در یک چهارم نهایی همین مسابقات توانسته بود با حضور 91553 نفر رکورد پرتماشاگرترین مسابقه فوتبال زنان را بشکند اما این دیدار با حضور 91648 نفر رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت رساند.

در نوکمپ؛ رکورد پرتماشاگرترین دیدار فوتبال زنان شکست


باشگاه بارسلونا پیش از آغاز بازی به تمامی تماشاگران توصیه کرده بود که کمی زودتر در این ورزشگاه حضور پیدا کنند تا همه بتوانند پیش از به صدا در آمدن سوت شروع بازی روی صندلی‌هایشان بنشینند و همین باعث شد که برخی از آنها نزدیک به یک ساعت پیش از بازی در نوکمپ حاضر شده باشند.

گل‌های متعددی که از سوی بازیکنان بارسا در این دیدار به ثمر رسید باعث شد که جو این بازی و شور و هیجان هواداران حاضر در ورزشگاه افزایش پیدا کند و آنها نیز واقعا یار دوازدهم تیم‌شان در این بازی بودند.

در نوکمپ؛ رکورد پرتماشاگرترین دیدار فوتبال زنان شکست


تماشاگران بارها و بارها به تشویق الکسیا پوتیاس، برنده توپ طلا، پرداختند و شعار «بله، بله، بله، ما به تورین می‌رویم» سر دادند تا از صعود احتمالی بارسا به دیدار فینال لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کنند.
باید به این نکته اشاره کرد که بارسایی‌ها در حالی موفق شدند تیم ولفسبورگ را از میان بردارند که این تیم تا به حال در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان هیچ شکستی را متحمل نشده بود و این اولین باخت آنها در رقابت‌های اروپایی به حساب می‌آمد که با دریافت پنج گل همراه بود.
گوینده ورزشگاه نیز در دقیقه 88 تعداد دقیق حاضرین را اعلام کرد تا مشخص شود که رکورد جهانی پرتماشاگرترین مسابقه فوتبال بار دیگر و با 115 نفر بیشتر از بازی برابر رئال مادرید شکسته شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ناهید کیانی: در مسابقات جهانی خودباوری نداشتم