ثبت درخواست پروانه اکتشاف معدن در کهگیلویه وبویراحمد فراهم شد


ثبت درخواست پروانه اکتشاف معدن در کهگیلویه وبویراحمد فراهم شد

یاسوج - ایرنا - معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس برنامه ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با توجه به اتمام عملیات به روز رسانی سامانه حدنگار، امکان ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف برای متقاضیان در این استان برقرار می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد دارا فرامرزی روز یکشنبه اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده این امکان برای متقاضیان محدوده های معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد، از اول خرداد ماه برقرار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اتمام مطالعات پهنه‌ اکتشافی دنا، مابقی پهنه و تمامی محدوده‌های آن، همزمان با امکان دسترسی ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف، آزاد خواهد شد.

فرامرزی تصریح کرد: این سازمان سال گذشته ۴۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی جدید به نام سرمایه گذاران در استان صادر کرده است.

وی تعداد پروانه های صنعتی موجود در استان را ، ۵۲۱ فقره با سرمایه گذاری سیزده هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال و اشتغال ۸۳۱۱ نفر برشمرد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از این تعداد در حال حاضر ۴۱۳ واحد ( ۷۹ درصد) ، به صورت فعال و نیمه فعال و ۱۰۸ واحد ( ۲۱ درصد) غیرفعال هستند.

فرامرزی بیان کرد: پرونده مشکلات و درخواست های ۱۵۰ فعال اقتصادی در کارگروه اصلی ، طرح و ۲۴۶ مصوبه برای رفع موانع این فعالین ، تنظیم و ابلاغ شده و ۱۶۰ مصوبه (۶۵ درصد) اجرا و مابقی در دست اجرا است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان