تغییرمحل واکسیناسیون کرونا و اخبار کوتاه کیش


تغییرمحل واکسیناسیون کرونا و اخبار کوتاه کیش

کیش - ایرنا - تغییر محل واکسیناسیون کرونا، تاخیر 2 ساعته در بازگشایی مدارس و انتخاب یک کیشوند به عنوان تیم بدمینتون هرمزگان از جمله اخبار کوتاه جزیره کیش است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مرکز توسعه سلامت کیش در اطلاعیه ای اعلام کرد: از امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱، واکسیناسیون کووید ۱۹ در مرکز بهداشت بوعلی انجام می شود و کیشوندان می توانند برای دریافت واکسن کرونا همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ به این مرکز بهداشتی مراجعه کنند.

پیش از این تالار شهر به عنوان مرکز تجمیعی واکسن در جزیره کیش فعالیت می کند و تاکنون ۶۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال، ۸۵ درصد در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و ۳۰ درصد پنج تا ۱۲ سال واکسن مورد نیاز خود را دریافت کرده اند.

بازگشایی مدارس با دو ساعت تاخیر در کیش

پرویز حیدری راد رییس اداره آموزش و پرورش کیش نیز گفت: با توجه به مصوبه هیات دولت و در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر دانش آموزان از فیوضات معنوی سومین شب از لیالی قدر (شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان)، فردا دوشنبه پنجم اردیبهشت، فعالیت آموزشی مدارس جزیره با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

سکان هدایت تیم بدمینتون هرمزگان در دست مربی کیش

به گزار روابط عمومی مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، رییس هیات بدمینتون استان هرمزگان در حکمی سیامک احمدی مربی بدمینتون جزیره کیش را به عنوان مربی بدمینتون تیم استان هرمزگان منصوب کرد.

سیامک احمدی تیم بدمینتون استان هرمزگان را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور آماده خواهد کرد و اردوی انتخابی تیم هرمزگان با حضور بهترین‌های شهرهای رودان، بستک، بندرعباس و جزیره کیش برگزار می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق