کیف پول اعتباری تارا به اپلیکیشن «پی‌پاد» اضافه شد


کیف پول اعتباری تارا به اپلیکیشن پی‌پاد اضافه شد و از این پس کاربران پلتفرم پی‌پاد امکان فعال کردن کیف پول تارا را در اختیار دارند. به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پس از امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک پاسارگاد و توسعه تجارت و فناوری تارا، سرویس تارا روی اپلیکیشن پی‌پاد فعال شده و...

کیف پول اعتباری تارا به اپلیکیشن «پی‌پاد» اضافه شد
کیف پول اعتباری تارا به اپلیکیشن پی‌پاد اضافه شد و از این پس کاربران پلتفرم پی‌پاد امکان فعال کردن کیف پول تارا را در اختیار دارند.
به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پس از امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک پاسارگاد و توسعه تجارت و فناوری تارا، سرویس تارا روی اپلیکیشن پی‌پاد فعال شده و کاربران می‌توانند با دسترسی به آن، پی‌پادِ خود را شارژ و با موجودی تارا در این نرم‌افزار پرداخت‌های خود را انجام دهند.
در واقع تارا یک راهکار دیجیتالی برای خدمات مالی آنلاین است که سعی می‌کند سرویس‌ها و خدماتی مثل کیف الکترونیکی پول، بن‌های رفاهی و اعتبار سازمانی را عرضه کند و توسط شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا (زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ) توسعه یافته است.
با هم‌افزایی ایجادشده بین این گروه و تیم توسعه اپلیکیشن پی‌پاد، کاربران علاوه بر امکان استفاده از کیف پول پاد، می‌توانند از مزایای کیف پول تارا نیز بهره‌مند شوند و از آن در تعامل با خدمات پی‌پاد استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان