حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در مسجد الاقصی/ زخمی شدن 40 فلسطینی در درگیری ها


حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در مسجد الاقصی/ زخمی شدن 40 فلسطینی در درگیری ها

نظامیان رژیم در سومین جمعه ماه رمضان، بعد از نماز صبح به نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله کردند و حدود 40 فلسطینی تاکنون زخمی شده اند.

خبرگزاری شبستان، گروه جهان اسلام: نظامیان رژیم صهیونیستی بار دیگر بعد از نماز صبح جمعه به مسجدالاقصی حمله کردند.

نجوان سمری، خبرنگار الجزیره از قدس گزارش داد: حدود 40 فلسطینی از جمله سه روزنامه نگار به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی در مسجدالاقصی زخمی شدند.

این خبرنگار افزود: نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین مانع ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی شدند.

این درحالی است که به دلیل حملات جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و زخمی شدن بیش از 300 فلسطینی در درگیری ها، مقامات فلسطینی خواستار حمایت فلسطینیان شده بودند.

پلیس رژیم صهیونیستی از بعد از ظهر پنج شنبه حالت آماده باش اعلام کرد و بار دیگر به مسجدالاقصی حمله کرد.

در سومین جمعه ماه رمضان، نظامیان رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی به مصلای قبلی حمله کردند و نمازگزاران را از این مصلی بیرون کردند.

رسانه های فلسطینی نیز اعلام کردند: چند نمازگزار در مصلای قبلی دچار خفگی شدند. نظامیان صهیونیستی همچنین به محافظان در مسجدالاقصی حمله کردند و مصلای قبلی را محاصره کردند.

در همین راستا، گروهی از شهرک نشینان نیز با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی حمله کردند.

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد ده ها هزار فلسطینی با وجود تدابیر سختگیرانه نظامیان اشغالگر اسرائیلی، نماز صبح را در مسجد الاقصی به جای آوردند.

وی افزود نمازگزاران پس از ادای نماز صبح با سر دادن شعارهایی خواستار یاری مسجد الاقصی و مقاومت فلسطین شدند.

نیروهای رژیم اشغالگر از ورودی المغاربه وارد محوطه مسجد الاقصی شدند و به نمازگزاران و حامیانی که در مسجد حضور داشتند، حمله کردند.

ابو عماد رامز از رهبران جبهه مردمی فلسطین تاکید کرد آنچه هم اکنون در مسجد الاقصی روی می دهد، نشانه هایی آشکار از اهداف اشغالگرایانه رژیم صیونیستی است.

ابو عماد رامز در گفتگو با شبکه العالم تاکید کرد مقاومت فلسطین هرگز اجازه نخواهد داد تجاوزات نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی بدون پاسخ بماند و صهیونیست ها باید بدانند که کرانه باختری، قدس و همه مناطق فلسطینی خط قرمز است.

وی افزود کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده اند، باید پس از اتفاقات اخیر و تجاوزات صهیونیست های اشغالگر علیه ملت فلسطین، از این اقدام بازگردند.

جبهه مردمی فلسطین: اتفاقات مسجد الاقصی نشان خوی اشغالگری صهیونیست هاست

ابو عماد رامز تصریح کرد آنچه در غزه می گذرد، تاکیدی بر قدرت مقاومت و وحشت رژیم صهیونیستی از مواجهه با گروه های مقاومت است.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل