هتل شهرداری خرم آباد


هتل شهرداری خرم آباد با فاصله ای کمتر از 500 متر از مرکز شهردر دامنه کوه مدبه قرار گرفته است. چشم انداز ویژه و موقعیت استثنایی هتل شهرداری آن را در بین سایر هتل ها در جایگاهی ممتاز قرار داده است. دارا بودن پارکینگ ،اینترنت در لابی ، خشکشویی، نمازخانه، رستوران ایرانی، سرویس بهداشتی ایرانی […]

هتل شهرداری خرم آباد با فاصله ای کمتر از ۵۰۰ متر از مرکز شهردر دامنه کوه مدبه قرار گرفته است. چشم انداز ویژه و موقعیت استثنایی هتل شهرداری آن را در بین سایر هتل ها در جایگاهی ممتاز قرار داده است. دارا بودن پارکینگ ،اینترنت در لابی ، خشکشویی، نمازخانه، رستوران ایرانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ،تالار پذیرایی از امکانات ویژه این هتل زیبا و آرام میباشد. از دیگر مزایای هتل شهرداری خرم آباد نزدیکی به اماکن تاریخی و گردشگری است ؛که تمام این ظرفیتها نوید بخش اقامتی خوش برای آنانی است که قصد حضور در این هتل را دارند.

هتل شهرداری خرم آباد

اتاق و سوئیت

هتل شهرداری خرم آباددر مجموع دارای ۴۸ باب اتاق مجهز شامل ( تلویزیون ،یخچال ، سرویس بهداشتی) است که از این ۴۸ اتاق تعدادی دوتخته و تعدادی سه تخته هستندکه هرکدام از این اتاق ها قابلیت اضافه نمودن یک نفر (تخت سرویس اضافه) را دارد.

هتل شهرداری خرم آباد

فضای بیرونی هتل

هتل شهرداری خرم آباد در موقعیتی عالی بامناظر طبیعی ومشرف به شهر وقلعه فلک الفلاک بنا شده که این ویژگی وچشم انداز کم نظیرآن را از سایرین متمایز ساخته است .ایده آل برای استراحت واسکان علاقمندان وگردشگران می باشد.

نحوه دسترسی به هتل شهرداری خرم آباد

آدرس :خرم آباد، خیابان شریعتی، خیابان گرین، بالاتر از پارک

تلفن رزرو: ۰۶۶۳۳۳۰۴۰۴۴
تلفکس:۰۶۶۳۳۳۳۳۹۰۰

هتل شهرداری خرم آباد
هتل شهرداری خرم آباد

با تشکر از خانم معصومه سپهوند بابت ارسال این مطلب .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟