نگرانی صهیونیست‌ها از حملات سایبری در روز جهانی قدس


نگرانی صهیونیست‌ها از حملات سایبری در روز جهانی قدس

مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به حملات سایبری علیه پایگاه های اینترنتی و زیر ساخت های این رژیم در روز جهانی قدس نگران هستند، زیرا این رژیم در بخش ایمن سازی و حفاظت از پایگاه های اینترنتی ضعیف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، با نزدیک شدن به روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، اداره ملی اینترنت اسرائیل نسبت به حملات احتمالی سایبری علیه سایت ها و زیرساخت های این رژیم در این روز هشدار داد.

اداره ملی اینترنت اسرائیل اعلام کرد: پیش بینی می شود با توجه به افزایش تنش ها درفلسطین در روزهای اخیر به خصوص در حرم قدسی، امسال حملات سایبری رخ دهد.

قدس به ویژه مسجد الاقصی در دو هفته اخیر از ماه مبارک رمضان شاهد حملات شدید توسط نیروهای اشغالگر ضد فلسطینی ها بوده است.

این هشدارهای رژیم صهیونیستی درباره حملات سایبری احتمالی بیهوده نیست، زیرا پیش از این نزدیک به 330 پایگاه اینترنتی با یک فیلم ویدئویی از آتش زدن تعدادی از شهرک های صهیونیستی هک شده بودند. این فیلم به اشغالگران نابودی زودهنگام را وعده داده بود.

اما این هشدارها بیانگر نگرانی آشکار رژیم صهیونیستی درباره حملات سایبری است که ممکن است انجام شود. به خصوص که میانگین حملات سایبری علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی در دو سال گذشته افزایش بسیاری داشته است. این حملات به تهدید واقعی برای امنیت سایبری این رژیم تبدیل شده است که خود اسرائیلی ها به آن اعتراف دارند.

روزنامه اورشلیم پست فاش کرد: در زمانی که حملات سایبری در سطح جهان از سال 2020 تا 2021 میلادی 50 درصد افزایش یافته است. این درحالی است که این حملات سایبری 92 درصد علیه اشغالگران رشد داشته است.

از ابتدای سال جاری، عملیات سایبری خاصی آغاز شده است که حاکی از شکست و ضعف اسرائیل در ایمن سازی پایگاه های اینترنتی و زیرساخت ها در برابر چنین حملاتی است.

براساس برآوردهای رسانه ای و امنیتی رژیم صهیونیستی، سلسله حملات بی سابقه سایبری در مارس گذشته پایگاه های اینترنتی دولتی و مدنی را هدف قرار داد که به این پایگاه ها خسارت وارد کرد.

این حملات سایبری اخیر تنها به پایگاه های دولتی و زیرساخت ها نبود، بلکه یکی از شخصیت های برجسته کادر امنیتی رژیم صهیونیستی «دیوید بارنیا» رئیس فعلی موساد را هدف قرار داده است. رسانه های صهیونیستی بین 16 تا 17 مارس گذشته اعلام کردند که یک گروه هکر به نام «الایادی المفتوحه» تلفن همراه بارنیا و همسرش را هک کردند و تصاویر و جزئیات شخصی او و خانواده اش و محل سکونتش را منتشر کردند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022