قیمت و مشخصات سوبارو سولترا 2023 جدید اعلام شد


قیمت و مشخصات سوبارو سولترا 2023 جدید اعلام شد

قیمت سوبارو سولترا الکتریکی 2023 از 46220 دلار شروع خواهد شد. این خودرو قرار است از اواخر تابستان سال جاری میلادی روانه بازار شود. اولین خودروی الکتریکی سوبارو شامل مشوق‌ها و تخفیف‌های مالیاتی 7500 دلاری فدرال است. سولترا در سه تریم پریمیوم، لیمیتد و تورینگ قابل خریداری خواهد بود و در جدول زیر می‌توانیم قیمت … The post قیمت و مشخصات سوبارو...

قیمت سوبارو سولترا الکتریکی ۲۰۲۳ از ۴۶۲۲۰ دلار شروع خواهد شد. این خودرو قرار است از اواخر تابستان سال جاری میلادی روانه بازار شود. اولین خودروی الکتریکی سوبارو شامل مشوق‌ها و تخفیف‌های مالیاتی ۷۵۰۰ دلاری فدرال است. سولترا در سه تریم پریمیوم، لیمیتد و تورینگ قابل خریداری خواهد بود و در جدول زیر می‌توانیم قیمت هر یک از آن‌ها را ببینیم:

تریم قیمت (دلار)
سولترا پریمیوم ۴۶۲۲۰
سولترا لیمیتد ۴۹۷۲۰
سولترا تورینگ ۵۳۲۲۰
دو پیشرانه الکتریکی این خودروی ژاپنی قدرت ترکیبی ۲۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۳۶ نیوتون متری تولید می‌کنند. برخلاف تویوتا bZ4X که از پلتفرمی مشترک برخوردار است، سوبارو منحصراً به‌صورت چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. این سیستم از حالت‌های برف/گل‌ولای و برف/گل‌ولای عمیق سود می‌برد.

قیمت و مشخصات سوبارو سولترا 2023 جدید اعلام شد

تمامی تریم های سولترا به باتری ۷۱.۴ کیلووات ساعتی مجهز هستند و سوبارو تخمین می‌زند شعاع حرکتی متوسط این خودرو حدود ۳۶۷ کیلومتر باشد. با استفاده از شارژر سریع می‌توان ۸۰ درصد باتری را در کمتر از یک ساعت شارژ کرد. این خودروی الکتریکی با ۵ رنگ خاکستری، قرمز، سفید، مشکی و کربنی عرضه می‌شود که سه رنگ اول قیمت ۳۹۵ دلاری دارند و برای دو رنگ بعدی باید ۸۹۰ دلار پرداخت کرد. سولترا با بسته ایمنی و کمک‌راننده آی سایت سوبارو عرضه می‌شود که شامل مواردی همچون دستیار فرمان اضطراری، پیشگیری از برخورد، دستیار ترمز، هشدار خروج از مسیر و کروز کنترل دینامیک است.

قیمت و مشخصات سوبارو سولترا 2023 جدید اعلام شد

در مدل پریمیوم شاهد تجهیزاتی همچون نمایشگر ۷ اینچی پشت آمپرها و نمایشگر مرکزی ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم، سیستم تهویه مطبوع خودکار، ۵ درگاه USB و… هستیم. مدل لیمیتد نیز از مه شکن‌های LED و اسپویلر سقف با طراحی جداگانه سود می‌برد. این خودرو بجای رینگ‌های ۱۸ اینچی تریم پریمیوم به رینگ‌های ۲۰ اینچی مجهز است.

قیمت و مشخصات سوبارو سولترا 2023 جدید اعلام شد

در کابین تریم لیمیتد نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و پد شارژ بی‌سیم دیده می‌شود. به این لیست باید دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار پارک با پشتیبانی ترمز و هشدار ترافیک پشتی را نیز اضافه کرد. برای راحتی بیشتر نیز صندلی برقی راننده با تنظیم در ۱۰ جهت و فرمان گرم شونده نیز وجود دارد. سیستم صوتی هارمن کاردون نیز جایگزین نمونه استاندارد شده است و درب برقی نیز به‌صورت برقی باز و بسته می‌شود. اما مدل تورینگ مجهزترین تریم است و از مواردی همچون مونروف پانورامیک با آفتاب‌گیر برقی، صندلی‌های سردکن دار، آینه وسط دیجیتال، نورپردازی LED و… سود می‌برد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خبر مهم برای خریداران سامانه یکپارچه / این افراد با قیمت قدیم صاحب خودرو می‌شوند