مشکل 21 واحد تولیدی میاندوآب مورد بررسی قرار گرفت


مشکل 21 واحد تولیدی میاندوآب مورد بررسی قرار گرفت

مهاباد- ایرنا- سرپرست اداره صمت میاندوآب گفت: 21 واحد تولیدی در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان بررسی و رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب، اکبر اسدی اظهار کرد: این جلسه با جدیّت و نظر مساعد فرماندار ویژه میاندوآب در راستای گره گشایی از واحدهای مشکل‌دار برگزار شد و در جریان آن به کارسازی و حمایت از واحدهای راکد و نیمه فعال با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال تأکید شد.

وی افزود : راهکارهای لازم برای حل مشکلات با حمایت فرماندار شهرستان ارایه شده و نشست ستاد تسهیل به صورت هفتگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی به طور منظم برگزار می‌شود تا مدیران واحدهای مشکل‌دار بتوانند بدون دغدغه و با حمایت دولتی به فعالیت خود ادامه داده و در شکوفایی تولید و صنعت سهیم باشند.

وی ادامه داد: در این جلسه، علل رکود و توقف واحدهای تولیدی، اختلاف واحدها با دستگاه‌های اجرایی، روند تسریع در خدمات‌رسانی، نحوه تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام و توسعه صادرات محصولات تولیدی شهرستان از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های شهرستان و استان با ستاد در راستای حمایت از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از بخش خصوصی زمینه مناسبی را برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان فراهم می کند.

اسدی اضافه کرد: طی ۲ ماه اخیر، سه جلسه ستاد با هدف تسهیل و رفع موانع تولید در فرمانداری برگزار شده و ۳۰ مصوبه مطرح و به مشکل ۲۱ واحد صنعتی و کشاورزی رسیدگی شده است که با برطرف شدن سایر موانع پیش رو برای ۷۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سازنده و تأثیرگذار اداره‌های عضو و دخیل درکارگروه تسهیل از مدیران اجرایی این اداره‌ها خواست نهایت همکاری را با اعضای ستاد در راستای حل و فصل مشکلات تولیدی انجام دهند.

میاندوآب دارای ۱۸۸ واحد صنعتی با اشتغالزایی پنج هزار و ۶۱۷ نفر و ارزش سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال یکی از شهرستان‌های شاخص آذربایجان‌غربی در تولید و اشتغال است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توقیف 2 خودرو حامل دام قاچاق در پیرانشهر