برنامه های جهانی روز قدس 1401 اعلام شد


برنامه های جهانی روز قدس 1401 اعلام شد

اقتصادنیوز: در تهران، امسال از ده مسیر تعیین‌شده و ساعت 10 صبح راهپیمایی آغاز و به سمت میعادگاه نماز جمعه، دانشگاه تهران آغاز خواهد شد. در دیگر استان‌های کشور با توجه به زمان افق در همان استان اعلام خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های روز جهانی قدس 1401 را اعلام کرد:

ـ امسال و پس از وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا ، هماهنگی لازم برای انجام راهپیمایی بزرگ و باشکوه ، همزمان با تهران، در بیش از 900 شهر کشور، و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رنگبندی استان ها ، از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه تدارک دیده شده است .این مراسم حتی در بسیاری از روستاهایی که از برپایی نماز جمعه برخوردار نبوده ، به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار خواهد شد .

-امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از 90 کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود .

-420 ساعت برنامه تولیدی در غالب 948 برنامه از رادیو و تلوزیون های اسلامی پخش خواهد شد .همچنین 450 مقاله به زبان های عربی و نمایشگاه 107 پوستری با زبان عربی نیز در سایت های عرب زبان این رادیو و تلوزیون ها بارگذاری شده است.

-همایش بزرگ "فلسطین مظلوم "در محل استادیم ورزشی غزه با حضور مردم مظلوم غزه و به شکل تصویری با سخنرانی سید حسن نصرالله ، سردار قاآنی و دیگر رهبران مقاومت همراه خواهد بود .

-کنگره قدس شریف در روز پنجشنبه و با حضور دانشجویان و طلاب جوان و دیگر اقشار مردمی در سالن اجتماعات لانه جاسوسی سابق شیطان بزرگ برگزار می شود .

- برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیینی در بسیاری از مساجد کشور و پایگاه های بسیج و از جمله اجرای سرودهای پاتوقی در نقاط مختلف شهر تهران در هفته منتهی به روز قدس ، بسیار ارزشمند و آماده سازی مردمی برای حضور در راهپیمایی روز قدس خواهند بود

-برپایی همایش قدس شریف ، محور وحدت امت اسلامی با حضور اندیشمندان، و شخصیت های جهان اسلام ، دیروز سه شنبه 6 اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی و با همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار گردید .

-برپایی نشست های مختلف به شکل وبیناری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

-پویش های مختلفی در فضای مجازی شکل گرفته است. ازجمله فراخوان پویش # یک _سطل_آب تا محو غده سرطانی رژیم صهیونیستس ، شامل عکس نوشت، کاریکاتور، پوستر ، دل نوشته ، نقاشی، شعر و ویدیو روایتگر آرمان آزادی قدس باشند .مهلت ارسال تا روز قدس 1401 از طریق وب سایت تلوبیون می باشد .

ـ با دعوت و هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، بیش از 30 سخنران ملی برای ایراد سخن و ارائه تحلیل به استان‌های کشور اعزام و به عنوان سخنرانان پیش از خطبه‌ها ی نماز جمعه روز قدس خواهند بود.

-همچون سالهای گذشته و در سراسر کشور ، نمادهای صهیونیستی و شیطانی آمریکا در مسیرهای راهپیمایی ، به عنوان رمی شیطان مورد تنفر و انزجار مردم ایران بوده و همراه با پرچم این رژیم جعلی به آتش کشیده خواهد شد .

- بیش از سی غرفه فرهنگی، نمایشگاهی و تبلیغاتی و برپایی 22 استیج در مسیرهای راهپیمایی روز قدس و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط شبکه های مختلف صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها و نهادها در حاشیه راهپیمایی تهران برقرار خواهد شد.

ـ بیش از 5000 عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور را پوشش خبری و رسانه ای خواهند داد.

ـ اقلام تبلیغاتی با استفاده از چاپ پوستر ، تراکت ، کارتن‌پلاست و پرچم الوان و ارسال به استان‌های کشور همچون سنوات گذشته و توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده است.

-بازتولید سه زبانه محصولات فاخر" قدسنا" و انتشار در فضای مجازی

-مجموعه وبینار «فلسطین آزاد می شود»: این برنامه در قالب سلسله نشست هایی با موضوع آزادسازی قدس شریف، دستاوردهای محور مقاومت و ... از روز جهانی قدس 9 اردیبهشت تا روز نکبت 24 اردیبهشت به صورت مجازی و میدانی با حضور اندیشمندان و کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می شود.

-تولید قطعه موسیقی «هی المحور» به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی و انتشار از طریق فضای مجازی

-برپایی فردیس فرهنگی مقاومت در مسیرهای راهپیمایی و ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی، برپایی کارگاه هنری، برپایی نمایشگاه های عکس و تصاویر مفهومی، اجرای نمایش میدانی و برنامه های ویژه کودکان در روز جهانی قدس

-برپایی تابلو مقاومت : برگزاری نمایشگاه عکس، نقاشی، کاریکاتور، خطاطی، پوستر وهنرهای تصویری با موضوع صهیونیسم غاصب و قدس شریف در مساجد، میادین تره بار، فروشگاه های شهوند، ایستگاه های مترو، گالری ها و سراهای منتخب محلات (در مناطق 22 گانه تهران هر منطقه حداقل 2 نمایشگاه) از 6 الی 8 اردیبهشت

- برگزاری شب های شعر در سرای محلات و مساجد به مناسبت روز قدس (هر منطقه حداقل یک اجرا) از 6 الی 8 اردیبهشت و برپایی شب‌های شعر فلسطین با حضور شاعران متعهد در استان‌های کشور.

- فرهنگ مقاومت: برپایی مسابقات کتابخوانی با موضوع فلسطین و قدس شریف

- پخش فیلم های سینمایی در بوستان های مختلف منطقه با موضوعات فلسطین و محور مقاومت ( هر منطقه در سه بوستان اصلی ) در هفته منتهی به روز قدس .

-برپایی رژه 40 گردان رزمی از گردان های امام حسین (علیه السلام)، امام علی (علیه السلام) و فاتحین در راهپیمایی روز قدس و رجز خوانی علیه صهیونیست ها را فریاد زده و با مظلومان فلسطینی و قدس شریف اعلام همبستگی خواهند داشت .

ـ در تهران، امسال از ده مسیر تعیین‌شده و ساعت 10 صبح راهپیمایی آغاز و به سمت میعادگاه نماز جمعه، دانشگاه تهران آغاز خواهد شد. در دیگر استان‌های کشور با توجه به زمان افق در همان استان اعلام خواهد شد.

-فقط در تهران 2500 دستگاه اتوبوس شرکت واحد و در تمامی استانهای کشور مردم روزه دار را از میادین اصلی شهر به سمت مسیرهای راهپیمایی منتقل خواهند کرد .

-شرکت مترو نیز به شکل رایگان در این روز خدمات رسانی خواهند داشت .

-جمعیت هلال احمر ، اورژانس کشور و سازمان آتش نشانی با استقرار در تمامی مسیرهای راهپیمایی سراسر کشور به ارائه خدمات خواهند پرداخت .

ـ برپایی نمایشگاه‌ها و برنامه‌های هنری در مراکز فرهنگی و هنری در تمامی مسیرهای راهپیمایی سراسر کشور و در مناطق مختلف و فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهرداری تهران و انجام تبلیغات شهری از خدمات شایسته شهرداری های کشور خواهد شد.

ـ با عنایت به جمعیت هلال‌احمر، ایستگاه‌های سلامت در مسیرهای راهپیمایی پیش‌بینی شده است.

ـ امسال نیز راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی توسط صهیونیست‌ها یاد و خاطره بیش از چهل سال اسارت آنان را گرامی خواهند داشت.

ـ شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد بود.

ـ در پایان راهپیمایی امسال، قطعنامه پایانی راهپیمایی به تأیید ملت ایران خواهد رسید.

ـ برگزاری مراسم روز جهانی قدس به عنوان تکلیف دینی و انقلابی مسلمانان و آزادگان ایران و جهان شناخته شده و امسال نیز خروش ملت‌ها علیه ظلم بیش از 70 ساله صهیونیست‌ها فریاد خواهد شد.

هشتک جهانی : # القدس_هی _المحور

شعار محوری : روز جهانی قدس ؛ محور وحدت امت اسلامی ،

شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی

درگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی : www.ccoip.ir

برنامه های جهانی روز قدس 1401 اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید