استاندار چهارمحال و بختیاری با ایثارگران شهرستان فارسان دیدار کرد


استاندار چهارمحال و بختیاری با ایثارگران شهرستان فارسان دیدار کرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در سفر به فارسان با جمعی از ایثارگران این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد و پیگیری مطالبات و دغدغه‌های آنها شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری در این نشست با قدردانی و تقدیر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تقویت فرهنگ‌سازی برای تکریم و احترام به ایثارگران را ضروری دانست و افزود:دفاع مقدس جنگ نظامی و تحریم‌ها جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بود، که تیپ مستقل قمر بنی‌هاشم (ع) نقش‌آفرینی و رشادت‌های بی‌نظیری در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.

وی تاکید کرد: رزمندگان ایرانی با جان‌فشانی و شجاعت‌های خود زیر سنگین‌ترین آتش‌ها و در حلقه‌های محاصره، مقابل دشمن ایستادگی می‌کردند و دفاع مقدس و رشادت رزمندگان ایرانی در جنگ هشت ساله با جنگ‌های کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست.

حیدری با تاکید بر تسریع در رفع کاستی‌ها گفت: در گذشته بسیاری فرصت‌ها از دست رفت و هم‌اکنون دولت سیزدهم در حال پرداخت بدهی‌های دولت گذشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به ضعیف بودن زیرساخت‌های مختلف در استان اشاره و تصریح کرد: تسهیلات مطلوبی برای تصویب در سفر رییس‌جمهور به استان با هدف سرعت‌بخشی به روند اجرای طرح‌ها و امور توسعه‌ای در نظر گرفته و پیش‌بینی شده است.

حیدری وحدت، همدلی، هم‌فکری و هم‌اندیشی را ضروری دانست و یادآور شد: برای سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اعتبارات مطلوبی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طوفان تندری در سبزوار 66 حادثه را رقم زد