استاندار سمنان: ایجاد ناحیه صنعتی مجن مشروط به حضور سرمایه‌گذار است


استاندار سمنان: ایجاد ناحیه صنعتی مجن مشروط به حضور سرمایه‌گذار است

شاهرود- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ایجاد ناحیه صنعتی در شهر مجن نیازمند حضور چند سرمایه‌گذار است تا با بستن تفاهم‌نامه بین آنان، شورای اسلامی شهر و شرکت شهرک‌های صنعتی این کار انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان شاهرود، در جمع مردم مجن در امامزاده ابراهیم (ع) این شهر، با بیان اینکه ناحیه صنعتی در صورت ضرورت در هر نقطه ای از استان ایجاد می شود، ابراز کرد: در شهرستان شاهرود هنوز ناحیه های صنعتی قلعه نو خرقان و ابرسیج عملیاتی نشده است و باید برای آن ها سرمایه گذار پیدا کرد.

وی ساخت تقاطع غیرهمسطح جاده مجن را یکی از خواسته های به حق مردم این شهر عنوان کرد و افزود: با ابلاغ اعتبارات سال جاری و تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور، اتفاقات خوبی در کل استان رقم خواهد خورد.

استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد تأکید رییس جمهور است، تصریح کرد: در بیش از ۱۹ شهر استان حدود ۴۶۰ هکتار زمین مسکونی تأمین شده است.

هاشمی درخصوص دغدغه های مردم مجن در حوزه کشاورزی نیز گفت: مسوولان سازمان جهاد کشاورزی استان در مجن حضور یابند و ضمن گفت و گو با مردم این شهر برای یافتن راهکارهای مناسب اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس پس از ۲ سال وقفه، اظهار داشت: فردا این راهپیمایی در سراسر استان برگزار می شود و لازم است مردم ضمن پرهیز از عادی انگاری با زدن ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این آیین، برای پیشگیری از شیوع دوباره کرونا همکاری کنند.

استاندار سمنان به همراه ۱۷ تن از مدیران کل این استان و با همراهی علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در شهر مجن حضور یافتند و به صورت چهره به چهره با مردم این شهر دیدار کردند.

دیدار با خانواده شهیدان دفاع مقدس حسن قرایی و محمدرضا اسماعیلی از دیگر برنامه های امروز استاندار سمنان در سفر به مجن بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حضور نفیسه روشن در کنسرت کامران هومن در خارج + عکس پرمعنای خانم بازیگر