حرکت در مسیر شعار سال با حل مشکلات دانشگاه های سمنان محقق می‌شود


حرکت در مسیر شعار سال با حل مشکلات دانشگاه های سمنان محقق می‌شود

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه سمنان گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال و گسترش فعالیت پژوهشی و دانش بنیان با حل مشکلات دانشگاه های استان سمنان و هم فکری و تعامل با مدیران ارشد امکان پذیر است. 

مسعود نصیری زرندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مشکلات از سرگیری کلاس های حضوری، پژوهش دانشگاه ها و افزایش اعتبارات استان در راستای تحقق شعارسال و استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در قالب اردوهای جهادی بررسی شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین نشست صمیمانه برای بررسی مسایل دانشگاه در شهریورماه افزود: یکی از بزرگترین مسائل دانشگاه ها مشکلات مالی با حضوری شدن کلاس های درسی و مشکلات مربوط به خوابگاه و استقرار دانشجویان است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه داد: مساله فرهنگی دانشجویان از دیگر چالش های دانشگاه ها با توجه به دوری ٢ ساله دانشجویان از دانشگاه و ناآشنایی دانشجویان ورودی سال های کرونا با محیط دانشگاه است.

نصیری زرندی اظهارداشت: اکنون ٨٨ درصد دانشجویان در دانشگاه سمنان حضور دارند و در ترم مهرماه دانشگاه با حضور صددرصدی دانشجویان فعالیت می کند.

وی با اشاره به ضرورت برپایی جلسات گفت و گو مدیران ارشد با مسئولان دانشگاه های استان سمنان اضافه کرد:ارتباط نزدیک دانشگاه با جامعه، نقش دانشگاه در بیانیه گام دوم و جهاد تبیین و تحقق شعار سال با همفکری و تعامل در حل مشکلات دانشگاه ها رقم می خورد.

به گزارش ایرنا، مشکلات مالی، محدودیت خوابگاه های دانشجویی، مشکلات تامین اقلام مورد نیاز طبخ غذای دانشجویی، سرویس ایاب و ذهاب، محدودیت کلاس های درسی با توجه به افزایش تعداد دانشجویان، مشکلات بیمارستان های آموزشی، مسائل فرهنگی دانشجویان مقطع کارشناسی و کاردانی و ظرفیت محدود کارگاه های آموزشی دانشگاه های فنی و حرفه ای از جمله مشکلات مطرح شده از سوی روسای دانشگاه های استان سمنان است.

استان سمنان بیش از ۴٠ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد. /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات