صف طویل دوخت رایگان چادر سنتی در اخرین روز نمایشگه قرآن


صف طویل دوخت رایگان چادر سنتی در اخرین روز نمایشگه قرآن

سلیمانی گفت:تمام تلاش خود را می کنیم که تا اخرین ساعت برپایی نمایشگاه دوخت چادر در بخش عفاف و حجاب ادامه داشته باشد و در صورتی که به دوخت چادر مراجعه کنندگان نرسیم از انها چادر نمی پذیریم.

به گزارش خبرنگار قرآن معارف خبرگزاری شبستان، امروز 9 اردیبهشت اخرین روز بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که با استقبال و ازدحام چشم گیر جمعیت مواجه بود و از جمله بخش هایی که با صف عریض و طویل بازدیدکنندگان مواجه است بخش عفاف و حجاب و غرفه دوخت چادر رایگان است که در این بخش دوخت چادر سنتی به شکل رایگان انجام می شود در همین رابطه اسدالله سلیمانی، مدیر بخش عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار قران و معارف خبرگزاری شبستان در مورد خدمات این بخش از نمایشگاه با توجه به استقبال بازدیدکنندگان گفت: این بخش از نمایشگاه با 20 نفر پرسنل خیاط تمام تلاش خود را بکار می برند تا بتوانند پاسخگوی خدمات ارایه دوخت چادر رایگان برای علاقمندان به عفاف و حجاب باشند.

وی در مورد ساعت پایان کار نمایشگاه اظهار کرد: امروز چهاردهمین روزنمایشگاه و اخرین روز است که تا ساعت یک نمایشگاه به کار خود ادامه می دهد و تمام تلاش خود را می کنیم که تا اخرین ساعت دوخت چادر ادامه داشته باشد و در صورتی که به دوخت چادر مراجعه کنندگان نرسیم از انها چادر نمی پذیریم.

نرگس نصر آبادی یکی از دوزندگان چادر در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قران است که از اولین روز نمایشگاه هنر خیاطی خود را برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان در اختیار انها قرار داده است در مورد دوخت چادر گفت: 25 سال است که تجربه خیاطی دارم و خوشحالم که در این بخش به ارایه خدمت دوخت چادر برای مردم فعالیت می کنم .

وی در رابطه به اینکه دوخت چادر در نمایشگاه رایگان است و برای شما به عنوان خیاط دستمزدی تعلق نمی گیرد گفت: دوخت چادر رایگان و هر خدمتی که از دست افراد بر می اید و می خواهند ان را در راه رضای خدا به مردم ارایه کنند یک معامله میان خدا و بنده است و اینکه برای هموطنم دوخت چادر انجام می دهم این خدمت چشم گیری نیست که بخواهم برای ان انتظاری داشته باشم و بی واسطه با خدا معامله کرده ام.

این خیاط و دوزنده چادر در نمایشگاه تصریح کرد: مردم با مراجعه به این بخش با ما گفتگو می کنند انتقاد و پیشنهادات خود را ارایه می کنند و برای ما دعا می کنند و این بهترین بخش کار است.

وی گفت: برای بخش مالی در رشته خیاطی هر روز کار می کنم اما در مورد اینکه کسی نیازمند نباشد و من بتوانم کاری برای فردی انجام بدهم که رفع نیاز او برآورده شود بسیاربرای من شیرین و لذت بخش است و خدا را شاکرم که این فرصت برای ارایه این خدمت در نمایشگاه برای من فراهم شده است و دوست دارم حتی این حرفه را به افراد دیگر هم اموزش بدهم تا همه بتوانند از هنر بهره ببرند.

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج