اعتراف سریالی قاتل طلبه های گلستانی / راننده جوان را کشتم! + فیلم لحظه جنایت


اعتراف سریالی قاتل طلبه های گلستانی / راننده جوان را کشتم! + فیلم لحظه جنایت

حوادث رکنا: قاتلان طلبه های گلستانی دست به قتل یک راننده جوان هم زده بودند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، وقوع دو قتل با فاصله زمانی کم از یکدیگر در استان گلستان، اهالی گنبدکاووس و بندرترکمن را شوکه کرد تا اینکه در آخرین گزارش پلیس مشخص شد عامل هر دو جنایت مشترک بوده و قاتلان بعد از کشتن طلبه های اهل سنت دست به قتل راننده جوان گلستانی به نام ارازمراد اکباتانی زده بودند.

سرهنگ مجتبی مروتی در گفتگو با خبرنگار رکنا در توضیح جزئیات این خبر گفت:«دو متهم با انگیزه اختلافات شخصی با یک موتورسیکلت مقابل در حوزه علمیه رفتند و دو طلبه را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

عاملان جنایت بعد از به قتل رساندن دو طلبه جوان اهل سنت قصد سرقت مسلحانه داشتند و برای انجام سرقت خود احتیاج به یک خودرو پیدا کرده بودند.

به همین دلیل یکی از متهمان به عنوان مسافر سوار خودرو راننده آژانس شده و بعد از کمی چرخ زدن در شهر از او می خواهد که او را به مکانی تقریبا دور از شهر ببرد که مسیر خلوتی داشت. وقتی موقعیت را برای اجرای نقشه خود مساعد دید به بهانه اینکه حالش بد است از راننده می خواهند که توقف کند.

سپس با راننده درگیر شده و دو گلوله به سر او شلیک می کند. متهم جسد را روی صندلی عقب خودرو برده و سپس با دوست خود که در قتل طلبه ها با او همدست بود تماس گرفته و می گوید من یک نفر را به قتل رسانده ام.از دوستش می خواهد بیل بیاورد و به کمک هم جسد را در یک گودال دفن می کنند.»

سرهنگ مروتی در ادامه افزود:«متهمان بعد از دفن کردن جسد راننده برای رد گم کردن، مقداری لوازم خودرو را سرقت کردند که وانمود کنند راننده اسیر سارقان شده بوده و موضوع فقدان شدن راننده را گمراه کنند.سپس از سرقت مسلحانه صرف نظر کردند.خانواده راننده گم شدن او را گزارش داده بودند و متهمان بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرده و محل دفن جسد را فاش کردند.»

سرهنگ مروتی در آخر گفت:«هر چند عاملان جنایت در قتل طلبه های جوان و قتل راننده جوان مشترک بودند اما این دو قتل ارتباط معنایی با هم نداشتند.»

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 1.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...