مسیح بیت کوین عاشق دوج کوین


راجر ور ملقب به مسیح بیت‌ کوین به توییتر بازگشت و گفت که دوج‌ کوین یکی از رقبای اصلی ارز دیجیتال حاکم بر جهان (بیت‌ کوین) است.

در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، مؤسس Bitcoin.com گفت که به دلیل زمان سریع تراکنش و کارمزدهای پایین، طرفدار این میم‌کوین بوده است:

دوج‌ کوین به طور قابل توجهی بهتر، ارزان‌تر و معتبر‌تر از بیت کوین است. اگر بخواهم سه رقیب را برای ارز دیجیتال حاکم بر جهان انتخاب کنم، آنها دوج‌ کوین، لایت‌ کوین و بیت‌ کوین‌ کش هستند.

اگرچه راجر ور سال‌ها حامی بیت‌ کوین بود، اما در‌ حال حاضر بیت کوین‌ کش (BCH) را تبلیغ می‌کند؛ آلتکوینی که پس از اختلاف بر سر اندازه بلوک از بیت کوین جدا شد.

ویدئویی که در ماه مارس در کانال یوتیوب راجر ور منتشر‌ شد، نشان می‌دهد که او و همراهانش، خرده‌فروشان و رانندگان تاکسی را ترغیب می‌کنند که از بیت‌ کوین‌ کش به عنوان روش پرداخت جایگزین در سنت مارتین استفاده کنند.

راجر ور در دومین توییت خود در ۲۸ آوریل، گفت که کیف پول‌های کاستدی مانند کیف پول‌هایی که معامله‌گران در تعامل با صرافی‌های متمرکز استفاده می‌کنند، باعث می‌شود بیت‌ کوین کلید تحول‌آفرینی خود را از دست بدهد.

کیف پول‌های غیر‌حضانتی که در آن کاربر بر دارایی‌های خود کنترل دارد، چیزی است که به بیت‌ کوین اجازه می‌دهد از بانک‌ها و سایر محصولات مالی متمایز شود.

منبع: رمزارز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403