چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟


چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) اگر صاحب گوشی های هواوی هستید، در اینجا نحوه دانلود و نصب سیستم عامل هارمونی او اس 2 – HarmonyOS 2 را به شما توضیح خواهیم داد. هارمونی او اس 2 از اوایل سال 2021 که عرضه شد، به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسیده است. سیستم عامل HarmonyOS هواوی با هدف ارائه تجربه کاربری یکپارچه برای رقابت... نوشته چگونه هارمونی او اس 2...

اگر صاحب گوشی های هواوی هستید، در اینجا نحوه دانلود و نصب سیستم عامل هارمونی او اس ۲ – HarmonyOS 2 را به شما توضیح خواهیم داد.

هارمونی او اس ۲ از اوایل سال ۲۰۲۱ که عرضه شد، به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسیده است. سیستم عامل HarmonyOS هواوی با هدف ارائه تجربه کاربری یکپارچه برای رقابت با اندروید و آی او اس توسعه پیدا کرده است. هواوی از طریق این سیستم عامل تلاش می‌کند تمام دستگاه‌هایش یک سیستم عامل واحد را اجرا کنند.

بنابراین HarmonyOS 2 فقط به گوشی‌های هوشمند هواوی محدود نمی‌شود. سازنده چینی این آپدیت را برای تبلت‌ها، نمایشگرهای هوشمند، ساعت‌های هوشمند و حتی برخی از دستگاه‌های اینترنت اشیاء خود نیز منتشر کرده است. میلیون‌ها گوشی پرچمدار و اقتصادی هم اکنون آماده‌ی نصب نسخه پایدار هارمونی او اس ۲ هستند. اگر شما هم می‌خواهید این سیستم عامل را روی گوشی هواوی نصب کنید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آیا هارمونی او اس ۲ با دستگاه من سازگار است؟

اولین چیزی که پیش از دانلود این سیستم عامل باید بدانید، این است که آیا هارمونی او اس 2 با دستگاه‌تان سازگار است؟ همانطور که می‌دانید تنها برخی از دستگاه‌های پرچمدار هواوی این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند؛ اما حالا هواوی فهرست دستگاه‌های سازگار با این بروزرسانی بزرگ را گسترده‌تر کرده است. این نسخه اکنون با طیف وسیعی از گوشی‌های هواوی و برخی دستگاه‌های آنر سازگار است.

چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟

توجه داشته باشید که این نسخه فقط روی دستگاه‌هایی دریافت می‌شود که منطقه جغرافیایی آن‌ها روی کشور چین تنظیم شده باشد. بنابراین اگر در منطقه دیگری زندگی می‌کنید، همین حالا باید آن را به چین تغییر دهید. از دستگاه‌هایی که هم اکنون قادر به دانلود HarmonyOS 2 هستند نیز می‌توان به گوش‌های پرچمدار سری میت (میت ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و X2)، پی ۴۰، پی ۳۰، نوا ۸ و نوا ۷ اشاره کرد. همچنین گوشی‌های سری آنر ۳۰، وی ۳۰ و ۲۰ نیز می‌توانند هم اکنون این سیستم عامل را اجرا کنند.

نحوه دانلود و نصب هارمونی او اس ۲

اگر نام گوشی هواوی یا آنر شما در فهرست بالا قرار داشته باشد، شما می‌توانید این سیستم عامل را روی آن نصب کنید. اگرچه ممکن است برخی مراحل روی گوشی‌ها متفاوت باشد، اما در مجموع کلیات آنچه که نیاز دارید همین است:

چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟ چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟ چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟چگونه هارمونی او اس 2 را روی گوشی هواوی نصب کنیم؟

به تنظیمات گوشی خود رفته و منطقه محل زندگی خود را از طریق بخش Language، به چین تغییر دهید.سپس به مسیر Settings > System Updates بروید و اگر بروزرسانی موجود بود، آخرین بروزرسانی را دانلود کنید.اگر اپلیکیشن My Huawei روی گوشی شما نصب نیست، همین حالا آن را از طریق App Gallery نصب کنید.اپلیکیشن App Gallery را اجرا کرده، به مسیر Me > Account Center > Settings بروید و منطقه محل زندگی خود که گزینه Country/Region است را به چین تغییر دهید.دستگاه خود را ریستارت کنید تا تغییرات اعمال شود.مجدداً App Gallery را اجرا کنید و روی دکمه Agree ضربه بزنید تا زبان اپلیکیشن به چینی تغییر کند.برای ادامه مسیر از یک اپلیکیشن مترجم استفاده کنید و زبان چینی در مراحل بعدی را به فارسی یا انگلیسی ترجمه کنید.بعد از انجام مراحل، این سیستم عامل روی گوشی شما نصب خواهد شد.اپلیکیشن My Huawei را اجرا کنید و مراحل روی صفحه را انجام دهید تا بروزرسانی شود. یا دکمه قرمز رنگ Update را بفشارید.از صفحه بروزرسانی HarmonyOS، گزینه Try it Now را انتخاب کنید و مدل دستگاهتان را تأیید کنید.مراحل روی صفحه را دنبال کنید تا فرآیند نصب هارمونی او اس ۲ پایان یابد.بعد از دانلود و نصب کامل بروزرسانی، یک بار دستگاهتان را ریستارت کنید تا متوجه تغییرات بشوید.

چه خبر از HarmonyOS 3؟

با موفقیت چشمگیری که HarmonyOS 2 به دست آورده، بدیهی است که هواوی به دنبال عرضه سومین نسخه این سیستم عامل باشد. این نسخه که گفته می‌شود HarmonyOS 3.0 نام دارد، به مراتب سریع‌تر از نسخه فعلی خواهد بود و بروزرسانی‌هایی در رابط کاربری آن اعمال می‌شود. اگر همه چیز خوب پیش برود هارمونی او اس ۳ در تابستان امسال عرضه می‌شود و اولین دستگاهی که می‌تواند آن را دریافت کند، هواوی میت ۵۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ عرضه هارمونی او اس ۳ هواوی مشخص شد

هارمونی او اس، آینده هواوی است

هواوی روی توسعه هارمونی او اس به عنوان جایگزینی برای سیستم عامل اندروید تمرکز کرده است و خصوصاً در بازار چین به خوبی موفق هم ظاهر شده است. دومین نسخه این سیستم عامل به کاربران اجازه می‌دهد هم از اپلیکیشن‌های هواوی و هم اندرویدی استفاده کنند. اپ استور هواوی اکنون شامل بیش از ۱۳۴ هزار برنامه و ۴ میلیون توسعه‌دهنده آماده ارائه برنامه‌های جدید است. از آنجا که هارمونی او اس در بازار چین موفق شده، ما می‌توانیم آینده‌ای به شدت رقابتی بین هارمونی او اس و اندروید را ببینیم.

منبع :makeuseof

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها