تلاش شهر خودرو برای بقا کارمان را سخت می‌کند/ منصوریان: بازی سختی است،به دنبال سه امتیاز هستیم


تلاش شهر خودرو برای بقا کارمان را سخت می‌کند/ منصوریان: بازی سختی است،به دنبال سه امتیاز هستیم

علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت گفت که نسخه جدیدی از کار تاکتیکی‌مان را در تمرینات رونمایی کردیم.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار برابر شهر خودرو و در یک فایل صوتی ضبط شده گفت: در ابتدا بابت عدم حضور در کنفرانس خبری عذرخواهی می‌کنم، به این دلیل که پرواز ما لغو شد و مجبور شدیم با یک روز تأخیر در مشهد حضور پیدا کنیم.

او در مورد دیدار فردا نیز گفت: بازی بسیار سختی خواهد بود، به‌خاطر اینکه داوود سیدعباسی دوست خیلی خوب من و کسی که هم‌بازی ما بوده و خیلی هم به او علاقه داریم، شکل تیمش را تغییر داده و آن تیمی که شاید مردم فکر می‌کردند شرایط بحرانی‌تری نسبت به الآن پیدا کند را از وضعیت خیلی بحرانی به شرایط فرم داری رسانده است و اکنون با سه تیم بالای خود در کورس رقابت هستند.

سرمربی صنعت نفت با اشاره به انگیزه‌های شهر خودرو اضافه کرد: آنها برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند. گواه این موضوع نیز دیدار با تیم امیر قلعه‌نویی است که سه بر یک پیش افتادند و من بازی محکم و جانداری از آنها دیدم.

وی خاطرنشان کرد: در آنالیزی که طی چند هفته دیدیم، بسیار خوب و جان‌فشان بازی می‌کنند. ما بازی سختی خواهیم داشت. البته تیم ما هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی و روانی آمادگی کامل دارد. ما نسخه جدیدی از کار تاکتیکی‌مان را رونمایی کردیم و الحمدلله بچه‌ها تفکرات تاکتیکی کادر فنی را خیلی خوب جذب می‌کنند و ان‌شاءالله بتوانیم تیم صنعت نفت که هواداران زیادی در سطح کشور و استان و شهر آبادان دارد، سربلند کنیم.

منصوریان در پایان گفت: باوجوداینکه بازی سختی در پیش داریم اما تلاش ما بر این است با سه امتیاز از زمین خارج شده و شهر مقدس مشهد را ترک کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!