جزییات حمله گرگ گرسنه به خانم معلم خلخالی + فیلم گفتگو


جزییات حمله گرگ گرسنه به خانم معلم خلخالی + فیلم گفتگو

حوادث رکنا: چند روز پیش حمله ناگهانی گرگ به یک معلم در حین رفتن به محل کار موجی از وحشت و نگرانی را در منطقه هشتجین برانگیخت.

به گزارش خبرنگار اختصاصی رکنا، سمانه فرامرزی نام دبیر اهل هشجین است که چند روز پیش با حمله گرگ مواجه شد و برخلاف برخی از آسیب ها خوشبختانه جان سالم به در برد. انتشار این فیلم عموم مردم و به خصوص اهالی هشجین را تحت تاثیر قرار داد و سبب شد که مردم این دیار نسبت به امنیت خود احساس خطر کنند.

حالا در ایام هفته معلم، دانش آموزان هشجین بیشتر از هر روز دیگر به معلم فداکار خود که در مسیر مدرسه دچار حادثه شد فکر می کنند اما خانم فرامرزی که بعد از حادثه دچار تبعات روحی و جسمی شده است، فعلا نمی تواند سر کلاس درس حضور داشته باشد.

حمله گرگ به خانم معلم جوان

معلمی که به خاطر این حادثه دچار آسیب شده بود، در توضیح این اتفاق گفت: من در منطقه خورش رستم از توابع خلخال به تدریس زیست شناسی مشغولم. صبح روز 27 فروردین زمانی که در حال رفتن به محل کارم بودم، در میان راه با گرگی مواجه شدم که به من حمله کرد و مرا از ناحیه صورت و بازوی دست راست و پای چپ، زخمی کرد.

وی افزود: در ابتدا کسی نبود که صدای فریاد کمک خواستن مرا بشنود، زیرا صبح زود بود و کسی در آن محل، تردد نمی کرد. همسایه ها با شنیدن صدای من تصور کرده بودند که در آن محل، دعوایی رخ داده و فکر نمی کردند که این صداها مربوط به حمله گرگ باشد.

این معلم ادامه داد: اندکی بعد یکی از همکارانم که او هم در حال رفتن به مدرسه بود، سر رسید و گرگ با دیدن ماشین او ترسید و فرار کرد.

فرامرز با اشاره به تماس همکارش با اورژانس و رسیدن آمبولانس، گفت: در بیمارستان اقدامات درمانی اولیه انجام شد و سپس به اتاق عمل منتقل شدم و 3 روز در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه بودم.

وحشت پس از حادثه هولناک

او در خصوص مشکلات دیگری که به غیر از جراحت دست و پا برایش پیش آمده توضیح داد: از لحاظ روحی، دچار وحشت پس از تجربه حادثه هولناک و ناگهانی شده ام. علاوه بر درد زخم های جسمی ام وحشت و حالت بی قراری آزاردهنده ای با من همراه شده است. مدتی است که به خاطر داروهای آرام بخشی که به من تزریق کرده اند، پس از گذشت چند روز، حالم و احوالم اندکی بهبود یافته است.

این معلم در توضیح علت پیاده رفتنش به محل کار، گفت: من این مسیر را هر روز پیاده می رفتم و در طول سه سال سابقه کارم تا کنون با چنین اتفاقی مواجه نشده بودم. من خودروی شخصی ندارم و بین محل زندگی تا محل کارم فاصله زیادی وجود ندارد.

خانم فرامرزی در ادامه گفت: با وجود آنکه استخدام رسمی آموزش و پرورش هستم، فعلا به مدت یک ماه، از سوی پزشک گواهی استراحت در منزل برایم صادر شده و پیگیر مراحل درمان هستم. در حال حاضر قادر به رفتن به محل کار نیستم.

حمله گرگ به خانم 73 ساله

دومین مصدوم حمله گرگ در این منطقه، خانمی ۷۳ساله به نام طوبی بود که هنگام غذا دادن به اردک‌ها در کوچه همجوار محله شیخ قریشی مورد حمله قرار گرفت.

وی نیز اظهار داشت گرگ در یک لحظه به من حمله و دهان و گردن مرا زخمی کرد که در آن لحظه با روسری، دور گردن گرگ را فشار دادم و درنهایت گردنم را رها و سپس دست‌هایم را زخمی کرد و با داد و فریاد اهالی، متواری شد.

غیرحضوری شدن موقت مدارس

پس از این دو حادثه دستور استقرار دو تیم حفاظت محیط‌ زیست در حاشیه شهر هشجین در مناطق مسکونی، باغی و مناطق همجوار با روستاهای اطراف صادر و قرار شد ضمن هماهنگی‌ با محیط‌ زیست استان اردبیل و با هدف حفظ جان شهروندان، تیم‌های عملیاتی محیط‌ زیست شهرستان خلخال در منطقه به گشت بپردازند تا از خطرات و حوادث احتمالی و حمله مجدد حیات وحش و مخصوصاً گرگ به شهروندان جلوگیری نمایند. اما با وجود این مراقبت‌ها حضور دوباره گرگ‌ها به هشجین باعث ترس و وحشت ساکنان شد.

درهمین رابطه سیدجواد یحیی‌زاده، فرماندار خلخال گفت: در پی مشاهده شدن چند قلاده گرگ در شهر هشجین اردبیل، مدارس این شهر تا پایان هفته غیرحضوری شد.

وی در ادامه افزود: این تصمیم با حضور مسئولان در راستای محافظت از دانش‌آموزان و با هدف مقابله و کنترل این حیوانات گرفته شده است، چراکه هفته قبل دو گرگ چند شهروند هشجینی را زخمی کرده بودند.

فرماندار خلخال تصریح کرد: با هدف حفظ جان شهروندان، تیم‌های عملیاتی محیط زیست شهرستان خلخال در منطقه گشت‌ زنی می‌کنند تا از حمله احتمالی گرگ به شهروندان جلوگیری کنند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 35.17M | مدت زمان ویدیو: 00:04:47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !