دو مصدوم جدید روی دست رئال مادرید و آنچلوتی


دو مصدوم جدید روی دست رئال مادرید و آنچلوتی

دلیل غیبت مارسلو و دنی سبایوس در لیست رئال مادرید مصدومیت این دو بازیکن بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ابتدای هفته گذشته و با پیروزی پرگل برابر اسپانیول در سانتیاگو برنابئو موفق شد قهرمانی خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا را قطعی کند. رئال چند روز بعد موفق شد هفته شگفت انگیز خود را تکمیل کرده و با بازگشت در عرض دو دقیقه برابر منچسترسیتی و نهایتاً گل کریم بنزما در وقت های اضافه به شکل فوق‌العاده‌ای راهی فینال چمپیونزلیگ شود.

پیش بینی می شود با توجه به قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا کارلو آنچلوتی در بازی‌های باقی‌مانده این تیم ترکیب های متفاوتی را در زمین بچیند و از برخی بازیکنان که در طول فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده اند، استفاده کند. در واقع رئال تمام تمرکز خود را روی دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با لیورپول قرار خواهد داد.

لیست رئال مادرید برای دیدار برابر اتلتیکو مادرید دقایقی پیش منتشر شد و مطابق انتظار ادن هازارد، گرت بیل و داوید آلابا حضور در دربی مادرید را از دست داده‌اند. همچنین بر اساس گزارش ها دلیل غیبت ایسکو نیز سرگیجه و حال بد این بازیکن عنوان شده است.

دو مصدوم جدید روی دست رئال مادرید و آنچلوتی

با این وجود اکنون دو بازیکن آسیب‌دیده‌ جدید روی دست رئال مادرید و کارلو آنچلوتی وجود دارد. مارسلو از ناحیه کف پا دچار مصدومیت شده و هنوز میزان دوری او از میادین مشخص نیست. همچنین دنی سبایوس نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران دو هفته از میادین دور خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام