دستگیری زوج دعانویس دارابی


زوج جوانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به دعانویسی و کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند. به گزارش ایران، به‌دنبال وصول یک فقره پرونده قضایی در خصوص کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی از طریق شبکه‌ اجتماعی واتس‌اپ،...

زوج جوانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به دعانویسی و کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایران، به‌دنبال وصول یک فقره پرونده قضایی در خصوص کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی از طریق شبکه‌ اجتماعی واتس‌اپ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان داراب قرار گرفت.

با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی ناشناس طی مدت 2 سال از طریق واتس اپ با دعانویسی، طالع‌بینی و فال‌گیری اقدام به کلاهبرداری دویست میلیونی از شاکی کرده است.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب در تشریح این خبر گفت‌: با توجه به شواهد و مدارک موجود و تحقیقات تخصصی صورت گرفته در نهایت متهمان که زن و شوهر بودند در شهرستان شیراز شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: مجرمان سایبری با سوء‌استفاده از شرایط و مشکلات خانوادگی شهروندان، برای خود کسب و کار مخفی دعانویسی و رمالی راه‌اندازی کرده‌اند و از این طریق پول‌های هنگفتی به دست می‌آورند، که خانواده‌ها باید در این خصوص هوشیار بوده و به‌هیچ‌ وجه به این افراد اعتماد نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها