کاتاکاران آذربایجان‌غربی 3 مدال مسابقات کاراته وان کشور را از آن خود کردند


کاتاکاران آذربایجان‌غربی 3 مدال مسابقات کاراته وان کشور را از آن خود کردند

ارومیه- ایرنا- مربی تیم کاراته آذربایجان‌غربی گفت: تیم 16 نفره استان در کاتای پسران و دختران موفق به کسب یک مدال طلا و دو برنز شد.

منصور حق‌نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم آذربایجان‌غربی با ۶ ورزشکار پسر و ۱۰ ورزشکار دختر در بخش کاتای مسابقات لیگ کاراته وان ایران حضور یافته بود.

مربی تیم کاراته آذربایجان‌غربی گفت: «آرمین جوانی» در کاتا انفرادی نونهالان موفق شد در دیداری پایانی کاراته‌کای کرمان را شکست و مدال طلای کاتا انفرادی نونهالان را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین «امیررضا مسلمان»، «سینا نوری» و «آیدین بهاری» در رده سنی نوجوانان با شکست از حریفان خود از راه یابی به جمع چهار نفر باز ماندند.

حق نظری گفت: در بخش کاتای تیمی تیم استان متشکل از «سینا نوری»، «امیرمحمد رحیم زاده» و «آیدین بهاری» در رقابت برای کسب مدال برنز مغلوب مس رفسنجان شد و از دست یابی به برنز بازماندند.

مربی تیم کاراته آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در بخش دختران هم، «آیلین بهاری» در کاتا انفرادی نوجوانان بعد از کاراته‌کاهای اصفهان و فارس بطور مشترک با ورزشکار دیگری از اصفهان عنوان سوم را کسب کرد.

حق‌نظری گفت: در بخش کاتای تیمی نوجوانان و جوانان تیم استان آذربایجان‌غربی متشکل از «طلا معروفی»، «آیلین بهاری» و «زهرا ملک زاده» مشترکا با تیمی از اصفهان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

سومین دوره مسابقات لیگ کاراته وان کشور با عنوان یادواره شهدای عملیات غرور آفرین بازی‌دراز در کرمانشاه در حال برگزاریست.

در رقابت‌های کومیته پسران نیز «سهیل میدانرو» کاراته کای آذربایجان‌غربی در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم زیر ۲۱ سال به مدال نقره دست یافته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش یمن به بیانیه شورای امنیت