بسیج رسانه کاشان شهادت رساندن خبرنگار الجزیره را محکوم کرد


بسیج رسانه کاشان شهادت رساندن خبرنگار الجزیره را محکوم کرد

کاشان - ایرنا - بسیج رسانه کاشان با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه رسانه‌ای الجزیره در کرانه باختری رود اردن، این رفتار سبوعانه را نمایانگر وحشت این رژیم غاصب از کشف حقایق جنایت‌های اسرائیل توسط خبرنگاران عنوان کرد.

در بیانیه روز جمعه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: شهیده ابوعاقله از نمادهای مقاومت و آزادی‌خواهی رسانه‌های عربی و بین‌المللی است که این جنایت مهر تایید دیگری بر ماهیت استبداد و خودکامگی رژیم اشغال‌گر و جعلی اسراییل است.

این بیانیه می‌افزاید: خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیجی کاشان این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را گواه روشنی بر پایبند نبودن این رژیم به نقش و جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به افکار عمومی است که بر خلاف ادعاهای دروغین تبلیغاتی صهیونیست‌ها و رسانه‌های وابسته، از انتشار حقیقت و خبرهای صحیح واهمه داشته و بر این اساس خبرنگاران را با بی‌رحمی به شهادت می‌رسانند.

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد چهارشنبه شیرین ابوعاقله را هنگام پوشش درگیری صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها در نزدیک اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به قتل رساندند که با موج محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

فعالیت بسیج رسانه کاشان از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و اکنون نزدیک به ۸۰ عضو دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!