جدیدترین سربندهای زنانه (شال،هد شال وتوربان)


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجاب یکی از مواردی است که بانوان مسلمان به آن اهمیت بسیاری می­دهند. این موضوع سبب شده است تا دنیای مد برای زیباتر کردن آن دست به تولید محصولات جدید و زیبایی همچون سربندهای زنانه بزند. سربند زنانه نوعی پوشش زیباست که در تنوع رنگ و مدل وجود دارد. سربندها کمک می­کنند تا در عین زیبایی حجاب نیز داشته باشید. در کنار حجاب می‌توانید از اکسسوری­های زیبا استفاده نمایید. با ما همراه باشید تا با انواع سربندهای زنانه از جمله شال، هدشال و توربان آشنا شوید.

جدیدترین سربندهای زنانه (شال،هد شال وتوربان)

توربان

توربان­ نوعی سربند است که به عنوان پوشش سر از آن استفاده می شود و در مدلهای مختلفی در بازار وجود دارد. جالب است بدانید در گذشته تنها در کشور نیجریه برای مراسم مذهبی از توربان و سربند استفاده میشد. اما امروزه سربندهای شیک و زیبا به دنیای مد و فشن پا گذاشته­اند. توربان­ها معمولا سربندهایی هستند که توسط اغلب آنها معمولا گوش و گردن پنهان نمی‌شود؛ اما به خوبی موها را می‌پوشانند.

در گذشته بسیاری از افراد بر این باور بودند که حجاب و زیبایی همراه با هم ارتباطی ندارند. اما امروزه با توجه به تنوع مدل های پوشاک بانوان می توان در عین شیک پوشی حجاب خود را نیز رعایت کرد. همچنین می توانید نوع توربان را به تناسب محل حضور خود انتخاب کنید. به طور مثال از توربان های مجلسی تر برای مراسم و دورهمی های خانوادگی استفاده می شود.

هدشال

هدشال یا همان شال هددار، ترکیبی از هد و شال است که به یکدیگر متصل می باشند. اغلب بلاگرهای حجاب از شال هددار استفاده می‌کنند؛ چرا که دارای ایستایی بسیار عالی روی سر بوده و به استایل فرد جلوه بسیار زیبا و شیکی می‌بخشد. شما عزیزان برای بستن هدشال نیازی به فیکسر ندارید. زمانی که از این شال استفاده کنید؛ به هیچ عنوان بر روی سر شما تکان نخواهد خورد و شما دیگر دغدغه­ای از این بابت ندارید.

به بانوانی که پوشاندن مو و سر به همراه زیبایی برای آنها اهمیت دارد و از روسری برای پوشش سر و موهای خود استفاده می‌کنند؛ استفاده از هد شال بسیار توصیه می شود. استفاده از این سربند زنانه باعث می‌شود تا استایل متفاوت و زیباتری داشته باشید.

جدیدترین سربندهای زنانه (شال،هد شال وتوربان)

شال

یکی دیگر از ملزومات حجاب شال می‌باشد. بسیاری از بانوان مانتویی و چادری برای پوشاندن موی سر خود از شال استفاده می کنند. شال­ها را می توان در جنس و رنگهای مختلف در بازار مشاهده کرد. شما بانوان عزیز با توجه به سلیقه خود می‌توانید نوع مناسب آن را انتخاب نمائید. در زیر شال می توان از سربند مورد علاقه خود نیز استفاده کنید.

هنگام انتخاب سربند به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب سربند به آن توجه کنید، جنس سربند است. معمولا انواع سربندها از پارچه های متفاوت و مناسب با فصول گرم و سرد سال تهیه می شوند. از مدل­های نخی سربند می‌توانید برای فصل­های گرم سال مثل بهار و تابستان استفاده کنید. سربندهای بافت و دارای پارچه های با ضخامت بیشتر نیز مناسب فصول سرد سال است.

مدل سربند را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید تا بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید.

اگر به رنگ های تیره علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم سربندهایی با رنگ تیره بخرید تا با همه مدل لباس بتوانید از آن استفاده کنید.

از رنگ های روشن و شاد نیز غافل نشوید و رنگی از سربند را انتخاب کنید که به چهره شما می آید.

مدل های ساده تر و بدون طرح معمولا به بیشتر افراد می آید و اگر قصد دارید برای شخص دیگری سربند بخرید، گزینه های ساده تر بهتر هستند.

طرح های فانتزی و براق را هم امتحان کنید. چراکه جذابیت خاصی به چهره شما می بخشد.

مدل بستن سربند و تاثیر آن در زیبایی ظاهری شما

همانطور که گفتیم امروزه استقبال خوبی از سربندها شده و بسیاری از بانوان از این نوع پوشش استفاده می کنند. بنابراین اگر از سربند استفاده می کنید بهتر است مدل بستن انواع سربند را نیز فرا بگیرید. چراکه مدل بستن انواع سربند شرط اصلی برای آراسته شدن پوشش ظاهری شما است. اگر بهترین سربندها را نیز تهیه کنید اما نتوانید آنطور که باید سربند را ببنید قطعا زیبایی لازم را نخواهید داشت.

شما می توانید با توجه به نوع مراسم و مجلسی که قصد دارید شرکت کنید، نوع سربند یا توربان، هدشال و ... را انتخاب نمایید تا با توجه به زیبایی که به شما می‌دهد در مجالس خود بدرخشید. نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید این است که بتوانید جدیدترین سربندهای زنانه از جمله شال، توربان، هد شال و ... را با کیفیت مناسب تهیه نمایید.

جدیدترین سربندهای زنانه (شال،هد شال وتوربان)

جمع بندی

در این مطلب سعی داشتیم تا شما را با تفاوت شال و هدشال و توربان آشنا کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را بسته به سلیقه خودتان انتخاب نمایید. به خاطر داشته باشید که در کنار زیبایی باید احساس راحتی نیز داشته باشید. پس مدلی را انتخاب کنید که ضمن افزایش اعتماد به نفس و جذابیت استیل حس امنیت و راحتی را هم برایتان به ارمغان می آورد. بهترین راه برای انتخاب بهترین سربندهای زنانه مشاهده انواع مدلهای آن در فروشگاه های اینترنتی ملزومات حجاب مانند فروشگاه حجاب خورشید است. با این روش شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سربند مورد علاقه خود را پیدا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)