استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت برای عبور از گردنه دشوار اقتصادی نیازمند همراهی مردم است 


استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت برای عبور از گردنه دشوار اقتصادی نیازمند همراهی مردم است 

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور شرایط اقتصادی خاصی دارد و دولت سیزدهم نیز برای عبور از این گردنه دشوار نیازمند همکاری و همراهی هر چه بیشتر مردم است. 

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در آیین تجلیل از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دشمنان با استفاده از تمامی ابزارها و امکانات درصدد سوء استفاده از شرایط خاص اقتصادی حاکم در ایران هستند.

وی افزود: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها از سوی دولت سیزدهم نوعی تحول اقتصادی در کشور بوده و سختی هایی نیز دارد که باید مردم آنها را تحمل کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معلمان کشور و این استان به عنوان پیشگامان تعلیم و تربیت برای آگاهی بخشی در زمینه اجرای این طرح مهم کمک، تلاش و اقدام کنند.

احمدزاده عنوان کرد: معلمان کشور و کهگیلویه و بویراحمد مراقب بوده و دشمن شناس و زمان شناس باشند تا تلاش دشمنان برای شکست خوردن و اجرا نشدن طرح مردمی سازی یارانه ها بی ثمر شود.

وی ابراز داشت: باید رسیدگی بیشتری به وضعیت جامعه فرهنگیان کشور و کهگیلویه و بویراحمد شود تا این قشر تأثیرگذار کمتر دغدغه نان و معیشت داشته و بیشتر به بحث تعلیم و تربیت بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده ای از دانشجویان این استان با وجود کسب رتبه های عالی در آزمون سراسری سالهای گذشته و امسال و در حالی که می توانستند در رشته های پزشکی تحصیل کنند به سراغ رشته معلمی رفته اند.

احمدزاده اظهار داشت: چنین امری بیانگر قداست، منزلت، اهمیت، ارزش و جایگاه والای شغل معلمی و تأکید دین مبین اسلام و آیات و روایات متعدد در این زمینه است.

وی افزود: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد قدردان خدمات و تلاش های ارزنده فرهنگیان این استان هستند و برای کاهش مسائل و مشکلات آنان نیز از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی کنند.

احمدزاده بیان کرد: انتظار می رود که علم معلمان کشور و کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش در مسیر تعالی و هدایت دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آموزش و پرورش قوی معلم توانمند می خواهد و در سند تحول بنیادین نیز به جای واژه معلم به واژه مربی اشاره شده است.

حسنعلی عزتخواه اظهار داشت: دلیل چنین امری آن است که معلم تعلیم دهنده است اما مربی دغدغه تربیت آینده سازان کشور را دارد و دانشگاه فرهنگیان نیز پرورش دهنده مربی است.

وی افزود: لازم است که استادان توانمندتر در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به کار گرفته شوند تا زمینه ساز ایجاد تحول بیشتر در عرصه تعلیم و تربیت باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه دوم انقلاب باید بیش از پیش در کلاس های درس این استن برای دانش آموزان تبیین و تحلیل شود.

عزتخواه با اشاره به دیدار چند روز قبل رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرهنگیان کشور، عنوان کرد: معظم له در این دیدار مطالب مهم و ارزشمندی را ایراد فرمودند که راهگشا خواهد بود.

وی ابراز داشت: یکی از مطالب مهم رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره به مسأله علم سودمند و اصلاح گر بودن این نوع علم بوده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: معلم تربیت کننده انسان ها و آگاهی دهنده به آنان بوده و جهل را به دانایی تبدیل می کند.

سلیمان حسینی نیک اظهار داشت: تمامی ناهنجاری ها، ناخوشایندی ها و ناملایمات در جوامع مختلف ناشی از نداشتن آگاهی است و در مقابل نیز هر کجا آگاهی باشد چنین معضلاتی کاهش می یابد.

وی افزود: جوامع با وجود معلمان به سوی ترقی، پیشرفت و پویایی روزافزون پیش می روند.

رییس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرمایه گذاری هر چه بیشتر مسئولان اجرایی کشور و این استان بر روی تربیت معلمان، حمایت از دانشگاه فرهنگیان و تلاش برای کاهش مشکلات فرهنگیان و دانشجومعلمان ضروری است.

در این آیین از ۱۰ دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد که دارای آثار علمی و پژوهشی، دارنده عناوین علمی و برگزیدگان جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس بودند با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند