تأکید بر تقویت تبیین طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان فارس


تأکید بر تقویت تبیین طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان فارس

شیراز- ایرنا- جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان فارس یکشنبه در حالی برگزار شد که تأکید بر تقویت تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها برای اقشار مختلف مردم از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و ظرفیت‌های تبلیغاتی شهری از مهمترین مباحث آن بود. 

در این جلسه که به ریاست اسماعیل محبی پور رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس برگزار شد، محسن ربانی‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در استان پرداخت.

ربانی زاده که سخنگویی کارگروه اقتصادی تنظیم بازار استان فارس را نیز برعهده دارد، گفت: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها مورد حمایت اساتید دانشگاه است و نخبگان اقتصادی بر این باور هستند که مسیر قبلی یعنی اختصاص ارز ترجیحی منجر به شکست بوده و از این رو، طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، می‌تواند اقتصاد کشور را در ریل صحیح توسعه قرار دهد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بر تقویت اطلاع‌رسانی ابعاد مختلف طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تاکید کرد و گفت:‌ اگر پیش از این می‌گفتیم که رسانه‌ها در این مسیر گام بردارند،‌امروز می‌گوییم رسانه‌ها و فضای مجازی؛ حتی اگر قبلا می‌گفتیم که رسانه‌ها و فضای مجازی در اطلاع‌رسانی مشارکت کنند، امروز باید به دنبال تولید محتوای مناسب برای اطلاع‌رسانی آحاد جامعه از ابعاد مختلف این طرح و نیز ثمرات و دستاوردهایی که برای کشور و زندگی مردم به دنبال دارد، باشیم.
ربانی‌زاده با قدردانی از حضور داوطلبانه نیروهای بسیج در کنار بازرسان و دست اندرکاران ستاد تنظیم بازار استان، گفت: مصمم هستیم با تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در شرایط حال و آینده، طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را به شکل مطلوب اجرا کنیم.

تأکید بر تقویت تبیین طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان فارس


در این جلسه، محبی پور معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای اطلاع‌رسانی ابعاد مختلف طرح ملی مردمی‌سازی یارانه ها، تقویت این تلاش‌ها را خواستار شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس همچنین تدوین پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها ویژه این استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه این طرح، پایان نیافته و به صورت ملی در حال اجرا است، نیاز است که اطلاع‌رسانی جدی‌تری درباره ابعاد آن انجام شود تا همگان در جریان برنامه عملیاتی دولت برای اصلاح اقتصادی قرار گیرند.
در این نشست که با حضور حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان برگزار شد، مقرر شد که از ظرفیت‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی ابعاد طرح مردمی سازی یارانه‌ها استفاده شود و در این زمینه،‌استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری و تابلوهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی مورد نظر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست