آیین محفل قرآنی مسجد «آقا باباخان» شیراز برگزار شد


آیین محفل قرآنی مسجد «آقا باباخان» شیراز برگزار شد

آیین محفل قرآنی مسجد «آقا باباخان» شیراز به یاد «شهید محمود کاراندیش» با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت‌ الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیین محفل قرآنی مسجد «آقا باباخان» شیراز به یاد «شهید محمود کاراندیش» با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت‌ الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد.

قانعی در این آیین با اشاره به اینکه هیچ جایی بهتر از این محافل قرآنی نیست، گفت: امروز هنگامی که به گرفتاری‌ ها، دشواری‌ ها و مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... می‌ نگریم، در می‌ یابیم که برای گذر از آن‌ ها و بالندگی و پیشرفت در همه زمینه‌ ها راهی مگر بازگشت به مساجد و گردهمایی‌ هایی مسجدمحور همچون همین محافل قرآنی نداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بسیاری از مشکلات امروز جامعه که بیشتر هم ریشه در مشکلات فرهنگی دارند، با دور شدن از اصالت گفتمانی انقلاب اسلامی پدید آمده‌اند که خود برآیند دوری از مساجد و محافل قرآنی بوده است.

بر اساس این گزارش در ادامه، حجت‌ الاسلام امیدی هم کانون فرهنگی و هنری مسجد «آقا باباخان» را از پویاترین کانون‌ ها دانست و گفت: امروزه در کمتر مسجدی از مساجد شیراز این همه نوجوان پرشور و قرآنی را گرد هم می‌ بینیم؛ این همه نوجوان در کنار شکیبایی بزرگترها زمینه پرورش نوجوانان را فراهم خواهد آورد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، فعالیت‌های قرآنی را از کارکردهای ویژه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد خواند و افزود: یکپارچگی، همدلی و اتحاد مردمی دارای سلایق گوناگون این‌ مسجد در کنار پویایی قرآنی آنان، بسیار لذت بخش و زیباست.

گفتنی است این آیین به صورت زنده بر بستر مجازی نیز پخش شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری