واژگونی ال نود در اتوبان ستاری


واژگونی ال نود در اتوبان ستاری

حوادث رکنا: دقایقی از توصیه‌ها و پیام پلیس جهت کنترل سرعت‌ها نگذشته بود که در محدوده ستاری واژگونی ال نود بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به وقوع پیوست.

به گزارش رکنا، واژگونی ال نود در محدوده ستاری بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در این سانحه به کسی آسیب نرسید گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی ال نود در مسیر ستاری - کاشانی، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۵ پلیس راهور پایتخت به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: تیم گشتی و کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف اقدام نمودند.

عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته از محل تصادف و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این سواری به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره واژگون شده است.

سرهنگ شریفی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌بایست در تمام طول رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند و همیشه با سرعت مقرر رانندگی کنند چرا که اگر راننده‌ای با سرعت غیر مجاز حرکت نماید دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نمی‌باشد و تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی است.‌

می‌گفت: سرعت مجاز باعث می‌شود رانندگان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای کنترل وسیله نقلیه از خود نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آن‌ها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می‌کند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟