2 خبر کوتاه از شهر قروه


2 خبر کوتاه از شهر قروه

سنندج- ایرنا- تشکیل ​​​​​​​13 پرونده تخلف اقتصادی و کشف لاشه اسب کشتار شده در قروه، عناوین 2 خبر کوتاه از این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه گفت: در راستای اجرا طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از اجرا طرح مشترک بازرسی و نظارت بر بازار ۱۳ پرونده تخلف اقتصادی در این شهرستان تشکیل شد.

عبدالله عبدالملکی افزود: همزمان با تلاش دولت برای اصلاح اقتصاد داخلی، از ابتدای شروع گشت و بازرسی تنظیم بازار از ۱۸ اردیبهشت ماه تا کنون ۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شدند.

وی همچنین از کشف ۳۰ تن و ۶۰۰ کیلو شکر، ۳۵۱ بطری و ۵۲ حلب روغن و ۴۰۰ بسته ۷۰۰ گرمی ماکارونی احتکار شده به ارزش ۴ میلیارد و ۷۶۲ میلیون و ۴۵۳ هزار ریال در شهرستان قروه خبر داد و افزود: از ابتدای شروع گشت و بازرسی تنظیم بازار از اول فروردین تا کنون ۷۷۳ فقره بازرسی با ۸۲ فقره پرونده تخلفات صنفی در این شهرستان صورت پذیرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را ۳۷ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلفات مربوط به واحدهای صنفی خبازان است.

کشف لاشه اسب کشتار شده در قروه

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه گفت: با تلاش اکیپ های شبکه دامپزشکی، دستور دادستان و همکاری پلیس اماکن و نیروی انتظامی شهرستان قروه، لاشه اسب کشتار شده قبل از ورود به سفره مردم کشف و ضبط شد.

پویا علی محمدزاده افزود: به دنبال بررسی های مستمر شبکه دامپزشکی قروه در خصوص کشتار غیر مجاز دام، نظارت بر بهداشت عمومی و تامین امنیت غذایی مردم شهرستان در یکی از روستاهای اطراف قروه مکان کشتار غیرمجاز دام شناسایی شد.

به گفته وی با دستور دادستان عمومی و همکاری پلیس اماکن و نیروی انتظامی حکم ورود به خانه باغی که در آن کشتار غیرمجاز انجام می شد اخذ و با دستور مقام قضایی محموله ضبط و معدوم سازی شد.

محمدزاده ضمن تقدیر از همکاری سریع دادستان عمومی و انقلاب، پلیس اماکن و نیروی انتظامی در برخورد قاطع با متخلفان و اداره راهور شهرستان قروه افزود: از شهروندان تقاضا دارم تنها از مراکز مجاز اقدام به تهیه گوشت و مرغ کنند.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عرضه غیرمجاز گزارشات خود را به سامانه ۱۵۱۲ اعلام کنند.

شهر قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر